Hoesten

Hoi meiden,

Even graag advies:

Lars heeft slijm vastzitten, maar vindt het moeilijk om het op te hoesten. Wat kan ik hier aan doen?? Ik ben vrijdag ook al naar de huisartsenpost geweest met hem, omdat hij het ook benauwd leek te hebben. Toen hoestte hij nog niet en waren zijn longen schoon.

Hoop dat jullie tips hebben.

Liefs, mama van Lars

Hoi mama van lars

Wel vervelend zeg dat hij slijm vast heeft zitten..
Een piep klein tipje kan ik je wel geven,das namelijk bv morge.kijke voor iets van VSM.
Op de Jonge Gezinnen Beurs was dr ook een stand met produkten van VSM zag dr ook wat bij liggen voor hoesten.
Lars mag t gerust hebbe want t is van 0 tm 6 jr.
Dus dan zou ik t proberen.
Heb toen zelf nix mee genomen maar zouden we t toch eens nodig hebbe voor de kleine dan weten we al wat we dan voor dr halen.
Liefs

Ik gebruik daarvoor Tussikind (zo heet t volgens mij, maar het staat boven en de baby's liggen nèt te slapen...), inderdaad van VSM, dus homeopatisch.
Succes!

Hoi allemaal,

Bedankt voor de tips meiden. Ik ben gisteravond naar de huisartensenpost geweest, want hij kreeg het steeds benauwder. Mijn vriend en ik hadden er allebei geen goed gevoel bij.

Hij heeft het rs-virus. We kunnen er niet veel mee doen, gewoon uitzieken. Schijnt wel veel voor te komen bij zuigelingen/jonge kinderen. Moet het wel goed in de gaten houden ivm mijn astmatische verleden.

Hopelijk is hij snel weer beter. Het schijnt meestal ongeveer 10 dagen aan te houden.

Fijn dat het nu een naam heeft. Hou het goed in de gaten hoor, want RS virus is hardnekkig. Als je het weer niet vertrouwd, gelijk terug gaan naar de hap hoor.
Veel sterkte.
PS. mijn zoontje heeft in febr (toen net 2) ook in het ziekenhuis gelegen met rs virus en daar kwam een longontsteking bij. dus vandaar mijn bezorgdheid

Terug
Bovenaan