Hoesten

Hey meiden,

Hoe gaat t met iedereen?
Hier gaat t op zich goed alleen hoest ik al anderhalve week veel. Ik wordt er niet goed van. Ik wil ook niks nemen en dan vooral omdat ik niet weet wat je mag. Hebben jullie nog een idee?

xx

Gewoon even vragen aan je verloskundige.
Waarschijnlijk ben je verkouden geworden....
Balen, maar daar zijn wij nu wel gevoeliger voor geworden.... Zo loop ik al een aantal weken te niezen en dat schiet telkens in mijn rug, oooohhhhh, hahahahaha, we overleven het wel.
Grtjs Frederique

wat vervelend joh !! zelf ben ik sinds dinsdag super verkouden (ben ik al 2 tot 3 jaar niet meer geweest !!! de weerstand blijkt dus wel wat minder).. Ook heb ik extreme hoofdpijn.. en je kan er amper iets voor nemen.. heel irritant. Uitzieken is de enige optie :) nou ja het komt wel weer goed.

misschien helpt voor jou kamillethee met honing? (honing moet je iets later in je kop doen.. wanneer het drinkbaar is.. anders verliest de honing zijn goede stoffen). Dat verlicht je keel misschien een beetje..

Sterkte !

hoi
je bent nu vatbaarder maar hoestdrankjes mogen we niet dus idd vk of ha even vragen
kamillethee mag atijd gelukkig wel
bij mijn vorige zwangerschap had ik 4x griep en 3x blaasontsteking, 3x infectie en vaak verkouden in 9mnd tijd

Ik ben ook verkouden geweest en heb gewoon neusspray gebruikt. Volgens mijn ha kan en mag dit prima zolang je het maar max 1 week gebruikt. Ook hoestdrankjes mogen wel, maar ik zou even informeren bij je apotheek welke kan. Net als paracetamol. Ik had ook last van stevige hoofdpijn en 3 paracetamol op een dag kan gen kwaad hoor. Het is natuurlijk beter om niks te nemen maar je mag best wel wat.

Persoonlijk vind het soms iets teveel tegenwoordig wat je wel en niet mag. Aan de ene kant goed natuurlijk, maar aan de andere kant krijgt je kleintje er heus niks van als je eens een medicijntje of een zak chips eet. Natuurlijk houd ik me aan de regels van geen drank/ filet american/ niet roken/ geen sterke medicijnen/ handschoenen aan in de tuin, maar alle andere dingen moet je op je gevoel en in overleg met je ha/vk doen. Ik eet bijv behoorlijk veel drop, vind ik heerlijk nu! Mijn bloeddruk is prima dus het mag ook van mijn vk.

Een heel verhaal maar ik vind gewoon dat er soms wat teveel doorgedreven word in dit soort dingen. Het allerbelangrijkste is en blijft je kleintje, maar blijf ook aan jezelf denken!!!!

Liefs ciomama

Ik weet t, en hier in huis zijn we allemaal verkouden dus ja ik kom er niet onderuit. Het is alleen zo'n vervelende kriebelhoest dus heb net de ha ff gebeld en ze gingen ff overleggen. Nu ga ik zometeen toch ff langs om mijn bloeddruk te laten meten ivm duizeligheid dus dan hoor ik het wel.

Kamillethee met honing wordt t niet want dat vind ik wel zo smerig (beide) dus drink wel gewone thee haha.

Het nadeel is alleen dat mijn banden zo zeer gaan doen van het hoesten maar goed komt ook wel weer in orde.

@mama to be.... Vervelend zeg dat t dan in je rug schiet.

Ow das ook niet fijn sweetwicca hoop dat t deze x beter gaat.

xx

hoi mama1981
deze keer nog niet griep of verkoudheid gehad, zit al wel vanaf week 8 thuis door de vermoeidheid
denk dat dit ewl beter is, nu heb ik rust maar verder gezond

succes met de verkoudheid, dat heerst naast buikgriep erg.
mijn kleine was nu voor het eerst ziek, buikgriep dat is toch spannend zo'n 1e keer
groetje sabine

Terug
Bovenaan