<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een zoontje van bijna 14 weken oud. Even een samenvatting; hij krijgt borstvoeding, heel veel buikkrampen, lactatiekundige langs geweest ivm te fanatieke toeschietreflex, andere manier van voeden en nu normale toeschietreflex, osteopaat vanwege buikkrampen zonder resultaat, infacol voor de buikkrampen met weinig resultaat (de kramp blijft maar de scheetjes komen wel makkelijker eruit), wisselende frequentie van ontlasting gehad, huisarts stelde lactulose voor en dit twee dagen gebruikt maar voelde niet goed dus gestopt, nu dagelijks ontlasting, laatste controle bij het consultatie bureau in verhouding te weinig aangekomen en dit in combinatie met de aanhoudende buikkrampen en de eczeem plekken verdenking koemelkallergie waarvoor ik nu koemelk vrij eet sinds 4 dagen.</p><p>Liam wilt nog steeds iedere 2 tot 2.5 uur voeding hebben. Hij drinkt in totaal maximaal 10 minuten. In eerste instantie rustig maar bijna altijd eindigt het in wild aanhappen en loslaten en huilen. De ene keer boer hij wel goed en de andere keer boert hij helemaal niet. De lactatiekundige zegt dat het normaal is dat hij zo vaak wilt drinken omdat de samenstelling van de melk veranderd en niet de hoeveelheid (zoals dat wel is bij flesvoeding). Maar iedereen om mij heen reageert verbaasd dat hij nog zo vaak drinkt.</p><p>Mijn vraag is of jullie babies die borstvoeding kregen met 14 weken ook nog zo vaak wilden drinken? </p><p>Bedankt alvast voor de reacties!</p>