Hoevaak gaan jullie baby's in bad?

Hi dames zoals de titel luidt hoe vaak gaan jullie kindjes in bad ? In de ochtend doe ik j'velino's gezichtje en onderkant met washandje en hij gaat elke avond in bad .. Mits ik laat thuis ben omdat we op visite zijn geweest ofzo..
 
Ik was Dean en Jack elke ochtend maar ze gaan om de dag in badje. Ik heb gehoord/begrepen dat elke dag niet goed is maar of dat ook klopt....

Liefs
 
Elk avond lekker wassen en één keer in de week onder de douche en één keer in bad. Myrthe spuugt nooit en dus wordt ze ook niet echt vies en volstaat een heerlijke wasbeurt ook. En van elke dag in bad doen hebben die tere huidjes veel te verduren ( kans op droge huid). Ook smeer ik Myrthe nooit in met olie, crème of zalf. Zo heeft ze geen droge huid, geen vlekjes maar een lekker soepel huidje niks mis mee puur natuur ;-)

Straks met de eerste hapjes wordt het wel anders hihi dan zal ze wel vaker in bad gaan of onder de douche.
 
Xilyano gaat elke morgen in bad in de tummy of lekker met mij mee onder de douche. Hij heeft geen last van een droog huidje ofzo hoor. Heel af en toe masseer ik hem in met olie maar dat is meer omdat hij dat wel lekker vind. Het is idd niet nodig eigenlijk elke dag in bad maar hij geniet er echt van. Met een tweeling lijkt me dat idd wel lastig vooral als je alleen bent...zoiezo respect lynn ik weet niet of ik het allemaal voor elkaar zou krijgen hoor met twee ukkies.
 
Lucas gaat 2 a 3 x per week in bad. Voor de rest was ik hem iedere ochtend. Ik masseer hem daarna lekker met babyolie van Zwitsal.

 
Eerst wassen op de commode en daarna mee onder de douche, wel goed vasthouden want ze zijn glibberig. Hij vind het echt geweldig. En als we er van onder gaan leg ik hem even ingepakt op mijn badjas die ik in de wasbak leg hihi net een cadeautje, en dan droog ik mezelf snel af. En als je samen bent laat ik hem aangeven en aanpakken.
 
Terug
Bovenaan