hoevaak klussen

A

Anoniem

Guest
hallo even een vraag ik ben nu voor de eerste mnd gestopt met de pil maar wil eigelijk weren hoevaak jully klussen ik heb namelijk bij mij eerste zwangerschap 2 weken elke dag geklust en het was de 2 de mnd raak maar nu heb ik geen zin om het elke dag te doen maar heeft iemand tips hoevaak je het het beste kan doen groetjes

in de vruchtbare tijd klussen we om de dag, mijn gyn heeft mij verteld dat elke dag klussen niet goed voor de zaadjes zijn omdat die tijd hebben om zich weer sterk te maken zeg maar, mijn gyn zei 3x in de week is genoeg maar dat doe ik dus niet hahaha

in het begin wist ik dat niet en toen ik dus stopte met de pil en we hadden groen licht zijn we om de dag gaan klussen omdat ik gehoord heb dat sperma 72 uur in leven blijft dus dat kan niet missen midden in de vruchtbare periode(kwam ik achteraf achter)hadden we 1x geen zin dus overgeslagen met als resultaat ong tweede poging om de dag hele maand door ennnn het resultaat ligt nu lekker te slapen

hai bedankt voor berichtje en wij doen het nu ook om de dag dus hoop snel zwanger te zijn groetjes

Hoi, onlangs zijn er nieuwe tests gedaan om de beste kwaliteit van sperma  te meten  . Eerst lieten ze mannen iedere dag een potje inleveren en daarna na enkele dagen weer opnieuw en nu om de twee a drie dagen; wat bleek? De zaadjes waren veel beter van kwaliteit bij de eerste situatie, wat er op neer komt dat zaadjes helemaal niet gespaard moeten worden! Ik weet niet of het allemaal betrouwbaar is, de meningen lopen zo uiteen en de meeste gynocologen raden om de twee dagen aan, dus ik denk dat het vooral gewoon gezellig en fijn moet blijven! En verder heb je gewoon een goeie dosis geluk nodig...
Succes met zwanger worden!

Terug
Bovenaan