Hoevaak nog schrikken tijdens zwangerschap?

Pfff weer is even een dagje schrikken geblazen.
Ik had al sinds oud en nieuw regelmatig hele hevige buikkrampen. Dacht steeds van: komt vast en zeker van de baarmoeder ofzo die gewoon aan het oprekken is.
Kreeg ik er vannacht (tijdens het werk) en vanmorgen ook nog is bloedverlies bij. Ik in paniek verloskundige gebeld.
Maar gelukkig het hartje klopt nog steeds...
Wel werd geadviseerd het rustiger aan te doen. Dus morgen maar eens vragen bij de gynaecoloog in hoevere ik nog nachtdiensten mag draaien nu ik al 3 maanden zwanger ben. (staan er voor feb. 4 achter elkaar in de planning)

Jeetje meid, dat is heel heftig? Zeker gezien de periode. Zit jij ook niet ergens tussen je 12e of 13e week??

Zeker rustig aan doen. Ik kan me voorstellen dat het schrikken is. Stiekem ben je tochi al bezig met, het gaat (deze keer) goed.

Nu je toch morgen voor de uitgebreide echo gaat. Vraag gelijk even of de verloskundige je placenta al kan zien en of alles goed zit en op welke plek. Misschien dat dat nog een rol speelt.

Sterkte en succes!! En let op jezelf!!

Het is de 1e dus je maakt je toch snel zorgen over elk pijntje.
Vandaag precies 13 weken dus tja dan maak je je met buikpijn en bloedverlies wel gelijk zorgen.
Bedankt voor de tip wat betreft de placenta zal het onthouden en vragen morgen.

Jeetje, dat is inderdaad schrikken.

Ik heb het zelf in het begin ook gehad, nu al een week of drie niet meer en het was waarschijnlijk oud bloed. Heb het in totaal drie keer gehad, waarbij ik ong 2 dagen licht bruin bloedverlies had en pijn in mijn onderug. Bij mij kwam het hoogst waarschijnlijk doordat ik seksueel actief was geweest. Waarbij de baarmoeder zich verkrampte.

Ik zou het zeker rustig aan doen. En hoop dat het allemaal goed gaat.

gr. Sanne

in begin (week 5 dag 5) dachten ze door de hevige kramp en bloedverlies aan buiten baarmoederlijke zwangerschap (werd ook nog eens bevestigd door een slecht beoordelende radioloog) dus is nu al voor zoveelste keer flink schrikken... Maar gelukkig gaat het nog goed en blijven we gewoon vrolijk door zwangeren hahahaha

Gelukkig dat het goed gaat met de kleine, ik kan me voorstellen dat het met 13 weken zeker even schrikken is. Dan denk je in rustiger vaarwater te komen. Succes!! En ik zou het ook rustiger aan gaan doen als ik jou was!

Terug
Bovenaan