hoevaak slapen jullie kindjes

De vraag zegt al genoeg, hoe vaak slapen jullie kindjes? Ik heb het idee dat ons meisje (13 januari) erg weinig slaapt overdag. Op de dag slaapt ze 3 keer 1 uur, en 's nachts van 19.30 uur tot de volgende ochtend een uur of 7. We maken haar wel om een uur of 11 wakker voor een fles.
Zijn er ook al kindjes die geen late fles meer krijgen? Ze krijgt om 23 uur nog een fles, om 7 uur krijgt ze dan weer een fles,maar juffie drinkt dan maar 50-80 ml, niet echt de moeite dus, ik twijfel of ze al zonder de late fles kan. Van het weekend maar eens uitproberen denk ik. Ze krijgt alleen fruit en melk, nog geen groente.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat,
groetjes Fleur

Joaz slaapt 's nachts van een uur of 8 tot 5-6 uur. Daarna tot 8 uur. En verder nog twee of drie slaapjes van 3 kwartier tot 2 uur.

HIj krijgt 's morgens vroeg en 's avonds 180 cc en de andere drie voedingen 150cc.

Ieder mensje is anders, kik naar waar e meisje tevreden mee is.
Oh, ja joaz is nu 5 mnd.

Lars is van 24 januari en 3 weken geleden zijn we gestopt met de fles van 23:00 uur. We moesten hem ook telkens wakker maken uit een vaste slaap.

We geven hem nu 4 flessen van 210 cc. Laatste fles krijgt hij om 19:00 uur. Voor 20:00 uur ligt hij in bed en slaapt hij tot 07:00.
Na de fles leggen we hem weer op bed en tot nu toe slaapt hij dan 9 van de 10 keer door tot ongeveer 10:00 uur.
Begin van de middag slaapt hij ongeveer nog 2 uurtjes en einde middag ( rond 17:00 uur ) nog een 3 kwartier tot een uur.

Ik zou zeggen gewoon proberen en komt ze 's nachts dan is ze er nog niet klaar voor.

Eva,is om 7 uur wakker 200 cc dan gaat ze om half 9 weer naar bed als ik trug van school ben dan is ze al aan het huilen van moeheid ,dan slaapt ze 2'5 uur dan is,ze een uurtje wakker om vervolgens weer 3 uur ! Te slapen weer 1 of 2 uur wakker weer 2 tot 3 uur,slapen .eva slaapt wel erg veel nog ! Als ik dat zo zie dinsdag naar cb dan zal ik het is vragen of het noormaal is

Timo slaapt weinig. Meestal 1 keer op de dag wat langer, zo'n 2 uur, dat kan 's morgens zijn, maar ook 's middags. Verder zo'n 1 of 2 keer een kort slaapje, half uur ongeveer. En 's avonds soms om 20.00, soms om 22.00 slapen, met veel wakker tussendoor om te drinken. Vanaf 23.00 slaapt hij echt vast tot de volgende ochtend.

jeetje,wat een verschillen zeg, erg leuk om te lezen hoe het er bij jullie aan toe gaat. Wij gaan het hier eens proberen om de avondvoeding over te slaan, ben erg benieuwd hoe het gaat vannacht. groetjes
fleur

Het is inderdaad echt bij iedereen wer net wat anders.
Luna slaapt ook heel onregelmatig overdag, maar meestal als ze 1,5 uur wakker is geweest is ze wel weer moe maar dan slaapt ze de ene keer een half uurtje en de andere keer kan ze bijna 3 uur slapen tot haar volgende voeding.
Het is dus allemaal uitproberen en luisteren naar onze kleintjes. En natuurlijk ook een beetje naar onze eigen ritmes.

idd uitproberen en naar je eigen kindje kijken wat het zelf aangeeft. gister heeft ons meisje voor het eerst geen late voeding gekregen en het ging perfect, laatste voeding 19.30uur en pas wakker om 7.00 uur vanochtend! Wat heerlijk zeg! Volgende week maar eens kijken of ze groente wil wat gaat het hard!!

Terug
Bovenaan