Hoevaak slapen jullie kleintjes nog??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik was even benieuwd hoevaak jullie kleintjes nog slapen overdag?
Luna is de laatste dagen alleen maar aan het feesten in bed of ze slaapt alleen smorgens of alleen smiddags
Ik leg haar in bed omdat ze pas geleden nog 2 x per dag sliep maar nu is het
helemaal gebeurd dus was ff nieuwsgierig of dit niet te vroeg is en of jullie kids het ook doen??

Groetjes Samiera  { Luna 11-08-2007 }

hoi,

Mart slaapt nog vrij veel

van 19.30 tot ong 8.00

van 9.00 tot 10.00

van 12.00 tot 14.00/15.00

en soms aan het einde van de middag nog een uur.

hij wil ook echt na bedje, en is erg moe.
dat uurtje aan het einde van de middag heb ik er gelukkig bijna af.

groetjes simone

Hoi Samiera,

Wij zijn 3 weken geleden overgestapt van 2 slaapjes naar 1 slaapje. Jennifer gaat na de lunch (tussen 12.30 en 13.00 uur) naar bed en slaapt dan ongeveer 1,5 a 2 uur.

's avonds gaat ze om half 7 of 7 uur naar bed tot de volgende ochtend 7 uur.

Heeeeeel soms is ze nog wel eens moe en dan gaat ze in de ochtend nog wel eens een uurtje naar bed. Maar vaak is dat op zondag als papa en mama ook nog ff willen slapen hihi....

Groetjes Ilone
(Jennifer 11-7-2007)

Marissa slaapt nog 2 keer per dag 1.5 uur. Soms slaapt ze tussen de middag lang en dan slaapt ze maar 1 keer overdag maar dit gebeurd nog niet zo vaak,

groetjes Linda

Hoi,

Bas slaapt eigenlijk al maanden nog maar 1 keer per dag, maar dan wel lekker lang. Hij gaat tussen 11 en 11.30 uur naar bed en slaapt dan 2,5 a 3 uur. Heel soms slaapt hij ook nog tussen 16 en 17 uur, maar dat is alleen als hij het 's middags wat kort heeft geslapen.

Ik weet nog toen onze dochter overging van 2 naar 1 slaapje. Ze was toen ruim een jaar. Het was echt feest als we haar het 's morgens op bed legde. Ze huilde niet of zo, maar slapen was er echt niet bij. Toen hebben we haar middag slaap iets vervroegd en toe sliep ze dus nog maar 1 keer.

Groetjes, Karin

Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties
Luna sliep dus eerder altijd van 10/10.30 tot ong 12uur
en dan van 3 tot 4 ong.
Maar de laatste dagen wil ze gewoon niet meer smorgens slapen
ze gaat niet huilen ofzo maar is gewoon aan het spelen.
Nu heeft ze 2 dagen achter elkaar alleen smiddags geslapen en dat ging
goed maar vanmorgen was ze zo moe heb ik haar maar weer in bed gelegd en nu
slaapt ze wel na 3 kwartier feesten haha.

Groetjes Samiera

Ja grappig he, bij mij is het ook maar af wachten wat ze deze dag weer wil.

Bij ons is het gewone leventje weer begonnen en dat betekent dat als wij gaan werken we Jennifer wakker moeten maken.Gisteren was dat voor het eerst en dan de hele dag naar opa en oma.
Mijn moeder zei dat ze om half 10 's ochtends echt weer naar bed wilde en heeft toen 1,5 uur geslapen...gelukkig wilde ze in de middag ook weer slapen..anders zat ik weer met het eten. Maar het ging goed!!!

Dus  nu maar  eens kijken wat ze vandaag doet op het KDV....

Terug
Bovenaan