Hoevaak testen??

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik zit even met een vraagje:
Wij zijn nu 14 maanden bezig om zwanger te raken.
Heb nu al 66 dagen geen RD gezien, maar heb al wel 2 zwtesten gedaan, maar helaas.
Maar hoe vaak moet ik nu gaan testen??? Heb sinds deze week wat krampjes in mijn buik (onderin).
Heb anderhalve week geleden de laatste test gedaan.
En kan ik uberhaupt wel zwangerraken met zo'n cyclus??

Liefs onzekere Linda

Jeemig wat vervelend voor je...
Dit is wel erg lang idd.. wat zegt je HA ervan?
Ik denk dat het verstandig is om het met hem er over te gaan hebben, misschien kan je pilletjes krijgen om er wat ''structuur'' in te krijgen??
Zo betaal je je ook niet scheel aan zw testen!

Succes!!!!
(f)

Hoi Inanna,

Ben al meerdere malen bij de ha geweest.
Gisteren heeft mijn man een semen- onderzoek laten uitvoeren.
Daar krijgen we begin volgende week de uitslag van.
Als dat inorde blijkt te zijn moeten we weer terug naar de ha.
Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Het maakt me wel onzeker.....

Liefs Linda

Wat spannend zeg!!
Wel erg verstandig idd!!! Dit is wel erg slopend zo.. getssie Wat zegt je HA ervan?
Zat je daarvoor ook aan de pil??
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt, maar geef de moed niet op joh hou je sterk!

Liefs x

Ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest.
De HA zegt dat mijn lichaam waarschijnlijk weer in het normale ritme probeert te komen, en daar gewoon veel moeite mee heeft.
Maar zei ook dat het, omdat de cyclus in het begin toch wel redelijk was ook goed iets anders zou kunnen zijn.

Moeten dus echt even op de uitslag van mijn man wachten, en wat duurt wachten dan lang....

Hoelang zijn jullie eigenlijk bezig? En hebben jullie al kinderen?

Leuk om er met andere meiden over te praten, lucht echt op!!

Liefs  Linda

Hai!! Was ik weer :)

Okey hij zei dat het ook wat anders kon zijn, zei hij toen ook wat?
Of dat??:D
jemig ik hoop het zo zeg!! :)
Het is ook allemaal maar wat.. allemaalonzekerheden, getssie niks an!
Maar wemoeten er door heen :)
Wij zijn bezig met onze 3e ronde 1e kindje heel spannend allemaal maar wel erggg leuk!!
Vorig jaar heb ik te horen gekregen dat ik binnen een jaar zwanger moet raken,anders zou ik weer in een ziekenhuis molen terecht komen..
Daar heb ik niet zoveel zin aan..
Ik heb om en bij mijn baarmoeder verklevingen, daarnaast zijn mijn eierstokken wat te klein en ben ik al meerdere malen geopereerd geweest echt niet leuk..
We hopen ook zo dat het voor ons is weggelegd...

Ik duim voor je!!!!

Liefs (flower)

hoi Inanna,

Dat is niet niks, wat je hebt meegemaakt.
Belangrijke tip: BLIJF ALTIJD HOOP HOUDEN!!!, laat je hoofd niet hangen!!!!
Ik geloof erin dat het met jullie wel  goed komt!!

Even iets anders: dus je komt ook uit Friesland...
Wij wonen in Aldeboarn dit ligt tussen H'veen en L'warden.

Trouwens heb goed nieuws, ben gisteren met teunisbloemolie begonnen en ben na 66 dagen eindelijk weer eens ongi geworden...

Liefs Linda....

Hoi Linda!!

Wauw super zeg!!!
Wal leuk dat je daar woont dat ligt niet heel ver bij  ons vandaag, wij wonen in Harlingen.
Ken je vast wel, dat is waar de boten naar de eilanden gaan :-D  
Ja we hebben idd veel nieuws  te horen gekregen..en idd  we moeten ons hoofd  koel houden en blijven hopen.. maar soms  is het zo ontzettend moeilijk..  
We zijn nu bezig met  ronde 1 in principe nog heel kort, maar elke keer als je weer een ronde verder bent denk je:  zou het nu  ''raak'' zijn..  
Wij zelf denken (weet ook niet waarom hihi)  dat we ongeveer  rond de 6e tot 12e ronde zwanger zullen raken.. Ik hoop het

Soms heb ik ook wel ''kwaaltjes'' dan denk  ik:jaaa het mag zo zijn ik ben zwanger!!  
maar dan  krijg ik mijn ongi weer  en blijkt het dus weer niet zo te zijn hihihi  
Verder wel ontzettende last van gevoelige borsten, mijn HA zegt dat het komt doordat ik nog aan het ontpillen ben..
Heb in  oktober 1x een shot van een prikpil gehad..  maja ik zie het wel.  

Liefs xxx  Inanna!  

Terug
Bovenaan