hoeveel aangekomen?

Ik ben ook niet afgevallen. Ik ben nu 14 weken en ik ben 4,5 kilo aangekomen. Ik vrees dat ik weer hetzelfde hoeveelheid aan ga komen al bij de eerste. Ik hield erg veel vocht vast en ben toen 28 kilo aangekomen. En weer hoogzwanger in de zomer, dus de tijd zal het leren, maar vrees het ergste....

gr Linda

Ik ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Ben nu 14 weken zwanger en ben wel 1.5 maand misselijk geweest. Ook in die tijd tijd viel ik niet af.
Weet niet hoe het kan, maar bij ijn oudste ben ik ook maar 7 kilo aangekomen. Hoop dat dat nu ook weer het geval is. Scheelt erna weer een boel.

Volgens mij ben ik misschien een halve kilo aangekomen en zit nu in de 14e week. Niet zoveel dus. De vorige keer ben ik in totaal een kilo of 10 aangekomen, daar teken ik deze keer ook weer voor!

Anne

hoihoi!

Ben nu 12 weken en drie dagen en nog niets.............helemaal niets.
Ik begin deze week wel meer honger te krijgen dus het zit er dik in dat het nu gaat beginnen...............Ik wacht gewoon af.....en als het de spuigaten uit gaat lopen wordt het toch tijd om mijn m&m's en chips met dipsaus te gaan laten staan..............heb net al braaf een appel genomen om de honger te stillen maar het mag geloof ik niet baten. Dus ik ga alvast maar mijn dipsausje klaar maken om wat chippies te kunnen snoepen voor het avond eten......................vreselijk toch? Waar blijft het???

Liefs Rimke

Hoi hoi,

Ik ben nu net met de 15e week begonnen en ongeveer 5kg aangekomen. Op zich eet en snaai  ik niet veel meer dan voor de zwangerschap.
Bij de eerste zwangerschap ben ik meer dan 25kg aangekomen. Toen ik de +25kg op de weegschaal had gezien, ben ik er niet meer op gaan staan... Voor de zwangerschap woog ik ongeveer 56 kg, tijdens de bv-periode ben ik enorm afgevallen (wel normaal voedingspatroon aangehouden + extra's). Ik woog op een gegeven moment 54kg. Dat was voor mij echt te weinig. Mijn lichaam had waarschijnlijk die reserve-opbouw van +25kg nodig om het later te gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe het deze zwangerschap gaat. Waarschijnlijk niet veel anders dan bij de eerste.

Groetjes Marieke

Hallo,
Ik zit nu op 17wk en schommel tussen de 5 en 7 kg. De ene dag val ik af en een paar dagen erna zijn ze er weer bij. Begin nu trek te krijgen dus denk dat er wel gauw wat meer bij zal komen, ik hoop het niet

Terug
Bovenaan