hoeveel aangekomen?

Heyy!

Ik las dit op het jan forum en vond het wel leuk om te lezen!

Nu de vraag aan jullie: hoeveel zijn jullie aangekomen?

Ik ben nu bijna 20 kilo aangekomen.. bij mijn eerste was het 15 kilo totaal.

Normaal weeg ik 53 kilo ben 1.73 m lang dus ben best slank. mensen kunnen van achter niet zien dat ik zwanger ben dat is dan wel weer grappig... heb wel een dikke buik en alles is iets voller geworden maar om nou te zeggen er zit 20 kilo aan.. nee dat niet. (best veel eigenlijk) Maar goed het maakt me alllemaal niet uit bij mij eerste liep ik na 4 dagen weer in mijn spijkerbroek en na 2 weken woog ik minder als voor de zwangerschap dus ik zie wel! van mij mag er best iets aanblijven hoor.

Groetjes Marielle 38+5 weken zwanger

Hoi Marielle,

Ik ben nu 37 weken zwanger van de 2de, en ben nu pas 8,5 kg bijgekomen!!!!
Bij de 1rste waren het er 24kg, dus een heel verschil....
Zelf ben ik wel wat aan de flinke kant, dus ben ik blij dat ik niet veel extra kilo's hoef mee te slepen.

Groetjes Sandra

Vorige week donderdag op controle geweest, was toen 36.4 weken. En totaal 15 kilo aangekomen.

Bij mij dochter ben ik bevallen met 38.6 weken, en was toen 20 kilo aangekomen. Dus vind het tot nu toe nog redelijk netjes.

Heb wel vreselijk veel zin in lekker dingen. Probeer er niet te veel aan toe te geven. Want het moet er straks allemaal wel weer af!!!

groetjes Bloom

Hai,
Ik ben nu 38+2 en 11 kilo zwaarder. Het is mijn eerste en ben erg blij dat het nog meevalt ben namelijk een stevige dame en was bang dat ik helemaal dicht zou groeien. Dat valt straks weer mee.
x Susan

Terug
Bovenaan