hoeveel aangekomen

zijn er al meiden die al in gewicht zijn aangekomen ik nog niet ben 3 kilo kwijt maar dat was bij de vorige ook zo ben ik ook niet veel aangekomen bij mijn dochter 7 kilo bij mijn zoon 4 kilo

ik ben bij mijn zoon 22 kilo aangekomen.......moet ook zeggen dat ik me helemaal liet gaan en alles ging naar binnen. vorige week was ik 3 kilo afgevallen, komt waarschijnlijk door verhuizing en de stress ervan, heb ook gewoon geen tijd om veel te eten maar ik ga nu wel proberen het binnen de perken te houden........

ik ben bij mijn tweelingzwangerschap 45 kilo aan gekomen had echt veel vruchtwater en ben nu weer zwanger 12 weken en ben nog maar 1 kilo aangekomen dus dat is weer totaal wat anders .
terwijl ik nu echt veel snoep en snaai .
maar afvallen heb ik nog niet gehad dat hoop ik straks na de bevalling wel te zijn .
liefs evelien

Hoi hoi.

Ik ben ook 3kg.afgevallen. Deze week door de situatie ongezond gegeten dus wat ik nu weeg weet ik niet. Ik hoop dat ik niet te veel aankom maar ach dat zien we wel...

Xxx kim

Hoi,

Ik heb thuis geen weegschaal. Ik ben tussen de 8 en 12wk 2kg aangekomen. Ik denk dat ik nu weer ben aangekomen, snoep iets teveel ... Volgende week ga ik mezelf weer bij de vk wegen..

Gr Ilse

ik ben bijna 10 weken nu en 2 kilo kwijt. Ik verwacht er nog wel meer af te vallen zonder dat ik misselijk ben of iets. Ik ben vorig jaar met mijn zwangerschap eerst 6 kilo afgevallen en daarna 8 kilo aangekomen. Dus 2 kilo boven mijn startgewicht. 2 maanden na de bevalling zat ik op een gewicht waar ik in 10 jaar niet meer op heb gezeten hahahahaah. Dus kom maar weer op met de weinige kilo aankomen en veel afvallen erna.

Ik ben nu 11weken en mijn startgewicht weet ik niet precies maar ben denk ik ongeveer tussen 500 gram en 1 kilo aangekomen. Hou nu wel elke week bij wat ik weeg. Heb een vast moment in de week om me te wegen en meet dan ook de omvang van mijn buik en mijn man maakt dan ook nog een foto van mijn buik. Zet ik allemaal in een schrift en dan kan de kleine dat later zien en lezen.

Terug
Bovenaan