hoeveel avondeten?

Hoi,

Ons zoontje van 8 maanden is niet echt dol op de potjes voeding. Nu maak ik dus zelf zijn avondeten, en dat gaat erin als koek. Nu vroeg ik me alleen af hoeveel je dan het beste kan geven, het lijkt of hij geen rem heeft en zijn mondje blijft opengaan.

Gr. Mir

Op mijn lijst van het cb staat bij 8 maanden dat ze ongeveer 1-2 eetl. aardappel/rijst, 2-3 eetlepels groente en 2 tot 3 keer per week vlees e.d. gevolgd door een toetje van bortsvoeding of 100ml volle yoghurt. Ik zou het echter wel als richtlijn gebruiken, maar ook afgaan op wat je kindje aangeeft, Het ene kind heeft meer voeding nodig dan een ander.

ja, precies, en het een vinden ze lekkerder dan het andere:
voor bloemkool haalt JCB zijn neusje op, maar worteltjes en spercieboontjes zijn mjummie en dan blijft dat bekkie opengaan. en trekken aan mijn mouw als het niet rap genoeg gaat....

Miep

hoi,
hij lust tot nu toe alles nog.. dus dat is wel fijn. ook krijgt hij geen toetje. hij vindt het wel erg lekker, maar het komt er eigenlijk net zo snel weer uit als het erin is gegaan. Dus daar zijn we (tijdelijk) maar even mee gestopt.
voor de rest komt het aardig overeen met wat opgeschreven staat.

bedankt voor de reacties.

gr. mir

Terug
Bovenaan