hoeveel betaal je voor de kapper?

Ben vanochtend met mijn dochtertje naar de kapper geweest en moet 14,50 euro betalen. Ik vond dat best veel. Voor mezelf moet ik 20,50 euro betalen voor knippen en wassen. Dat vind ik nog meevallen.

Hoeveel betalen jullie voor je kindjes?

Groetjes Babybelle

Hoi,

Dat betaalde ik in de kapsalon ook voor de kinderen (14,50). Aangezien onze oudste de zaak daar afbrook omdat ie niet geknipt wilde worden zijn we overgegaan naar de thuiskapster van mijn moeder. Zij kost voor de kinderen 10 euro en voor mij ? Ik heb geen idee, zie mijn topic over haaruitval!

x miranda

Hai,

Dit is een normale prijs. Ik betaal bij de kinderkapper 14,95 voor Mette. Voor mezelf ben ik gemiddeld 100,- kwijt maar dan wordt ik zowel geknipt al geverfd.

Gr.Ing

vriendin van mij is thuiskapper. Voor ons dus een vriendenprijsje. Wij zijn 12,50 pp en als het alleen de puntjes zijn bij mij 7,50.
Merel wordt geknipt voor een zakcentje in de spaarpot van haar dochtertje.
Die 3 sprieten van Merel.
Scheelt denk ik wel dat ik me haar niet verf.

Op mijn werk kapper er tegenover vraagr inmiddels 21,50 voor knippen en wassen. Vind ik toch best prijzig. helemaal omdat het ook weer niet zo een supergeweldige kapper is.

hoi

mijn kapper is niet duur...
voor Bram kost het 7,50 en voor mezelf 14,50 voor het knippen
als ikzelf ga knippen en blonde lokken laat zetten betaal ik 36,- ongeveer
dus dat vindt ik nog wel meevallen

groetjes ilona

Hoi,

In het dorp hebben we een kapperszaak, aan de ene kant voor volwassenen en aan de andere kant een echte kinderkapper. De kids vinden het er altijd helemaal geweldig. Ik betaal voor de kinderen € 13,95. Alleen ponny knippen kost € 7,50.
Vanmiddag ga ik voor het eerst zelf ook naar die zaak (ik knip mijn ponny altijd zelf en ga verder maar 1 keer per jaar naar de kapper). Voor mij zal het € 31,50. Ik hoop maar dat het het waard zal zijn......

Groetjes, Karin

heey,ik knip mijn meiske zelf,en voor mezelf ben ik tussen de 30.00/35.00 kwijt voor knippen en verven,maar dat komt omdat ik er eerder zelf heb gewerkt..groetjes

Terug
Bovenaan