hoeveel betalen voor particuliere oppas?

Hallo,
Mijn tante gaat 1x per 2 weken oppassen op ons zoontje, maar nu vraag ik me af wat een redelijke vergoeding is.
Ik lees op internet €3,50 per uur, maar ook €5,- of €7,-.
Graag ervaringen van anderen. We hebben overigens de oppasoma's ook geld geboden, maar die waren bijna beledigd, haha. Die nemen we 1 keer per jaar goed mee uit eten en hier en daar een extraatje.
Groetjes

hallo,

als het goed is kun jezelf via de belastingdienst je tante laten inschrijven als oppas zodat zij gewoon loon ontvangt waar jullie voor betalen, maar goed dit is op papier en niet "zwart"

hier hoor ik ook veel verschillende tarieven voor oppassen maar het gemiddelde zit zo tussen de 4 en 6 euro per uur maar ligt er ook aan of ze bij jou thuis oppast of in haar eigen huis......

je kunt ook informatie opvragen bij postbus 51

suc6

hoi hoi

Ik ben een december moeder die ff aan het spieken is in andere maanden

Wij doen het gewoon via het gastouderbureau en betalen iets meer als  â‚¬ 6 per uur. Hiervan ontvangen we een groot gedeelte via de Belastingdienst weer terug plus dat mijn moeder geld krijgt voor het werken. Ideaal. Als we alles bij elkaar optellen, krijgen we zelfs geld toe omdat we de kleine naar de oppas brengen. Wat wij moeten betalen is minder dan mijn moeders loon en het geld van de Belastingdienst samen! Ideaal.

Het enige nadeel hiervan zou bij jullie het aantal uren zijn. Bij onze organisatie geld dat je minimaal 22 uur in de maand gebruik moet maken van gastouderopvang.

Groetjes Noah

Terug
Bovenaan