Hoeveel bloed miskraam?

<p>Hey allemaal,</p><p>Vanmorgen begon het bloeden en het is zeker dat het een miskraam is. Ik was 6 weken in verwachting.</p><p>Hoelang duurde het bloeden en hoe heftig was het bij jullie? (degene die ook een miskraam hebben gehad natuurlijk). </p><p>Ik kan niet wachten tot alles uit mijn lichaam is en we gewoon verder kunnen..</p><p>Liefs Kristel </p>

Bij mij was het gewoon een ‘menstruatie’ 4/5 dagen niet echt veel dus ene dag 2 maandverband vol andere dag bv maar 1. 
Sterkte?

Allereerst heel erg veel sterkte!

Bij mij verschilde het. De ene keer was het als ern gewone menstruatie. De andere keer veel krampen en op het moment dat ik het kindje verloor meer bloed verlies. Maar ook een keer zoveel bloed verloren dat ik dacht dat ik het zelf niet zo redden. Toen ook met spoed naar het zkh. 
Het is dus steeds verschillend. Ik verloor ze wel steeds op verschillende weken. Weet het niet zeker maar misschien dat dat ook nog uitmaakt

Nogmaals veel sterkte

Als eerste heel veel sterkte?
Voor mij was het net als een menstruatie. Ik was ook 6 weken in verwachting. Op donderdag avond begon het pas echt en maandag was t al veel minder en op woemsdag/donderdag was t voorbij. Heb niet bewust meegemaakt dat ik het vruchtje ben verloren. 
Wat wel belangrijk is (misschien gebruik je het niet of weet je het al) geen tampons  gebruiken. 
Krijg je bij de verloskundige nog een controle echo? Ik heb die meteen de maandag al gekregen om te bevestigen dat t zo is en daar kon ze zien dat het al bijna voorbij was.
Heel veel sterkte en laat het over je heen komen. Probeer je niet schuldig te voelen. Je kunt er niks aan doen. De aanleg is waarschijnlijk niet goed geweest. Geef jezelf de tijd en de ruimte die je nodig hebt en praat er met je partner over. 

Bij mij heeft het 21 dagen geduurd. Wisselt heel erg. Ik snap dat je door wil, dat gevoel had ik ook. Maar neem ook de tijd om dit alles te verwerken. Het is niet alleen het verlies van je zwangerschap, maar ook het verlies van je droom, de overgang van blijdschap naar verdriet. Sterkte! 

[quote quote=10196521]Als eerste heel veel sterkte Voor mij was het net als een menstruatie. Ik was ook 6 weken in verwachting. Op donderdag avond begon het pas echt en maandag was t al veel minder en op woemsdag/donderdag was t voorbij. Heb niet bewust meegemaakt dat ik het vruchtje ben verloren.
Wat wel belangrijk is (misschien gebruik je het niet of weet je het al) geen tampons gebruiken.
Krijg je bij de verloskundige nog een controle echo? Ik heb die meteen de maandag al gekregen om te bevestigen dat t zo is en daar kon ze zien dat het al bijna voorbij was.
Heel veel sterkte en laat het over je heen komen. Probeer je niet schuldig te voelen. Je kunt er niks aan doen. De aanleg is waarschijnlijk niet goed geweest. Geef jezelf de tijd en de ruimte die je nodig hebt en praat er met je partner over.
[/quote]
Ik heb om kwart voor 2 een echo gelukkig!

[quote quote=10196750]Hoe was het bij de verloskundige?[/quote]
Ik heb geen echo gehad omdat ze door het bloed waarschijnlijk toch niets zullen zien. Ik heb al een keer een korte bloeding gehad bijna een week geleden en ze verwacht dat ik toen al het vruchtje ben verloren. Waarschijnlijk is mijn cyclus nu weer op gang gekomen en ben ik gewoon ongesteld. Hier hoop ik natuurlijk op!!
9 mei een echo om dan te kijken of het echt schoon is.

Terug
Bovenaan