Hoeveel borstvoeding?

Haai dames,

De tijd is daar!! Momenteel mijn eerste flesje te kolven maar hoeveel geef ik mee naar de crèche??
Ik heb werkelijk geen idee. Ze is nu 4 maanden

Ben benieuwd naar jullie reacties

Hoi ik zou even kijken naar het schema dat hier op de site staat. Is de lijst wat het CB ook aanhoudt. Dat dan aanbieden. Dan bekijken wat ze opdrinkt of misschien moet ze wel meer of misschien wel minder. Je moet even vogelen.

Succes

Ik gaf altijd 2 flesjes mee van ongeveer 150 ml,soms ging dat op soms ook niet.maar meestal is dat wel genoeg hoor en werkte 8 uur per dag.weet niet of jou kleintje al fruit krijgt tussendoor?want dat scheelt natuurlijk ook weer.

liefs jootje

gemiddeld drinkt een kindje 150 ml per kg lichaamsgewicht(dit is wat ze gemiddeld nodig hebben) deel het totaal door het aantal voedingen en dan heb je een indicatie van wat gemiddeld is..de ene keer zou ze het drinken en de andere x niet..

Ik geef 3 x 120 ml mee. Die gaan allemaal op. We brengen haar om half 8 en dan heeft ze net een voeding op. Rond 18u halen we haar weer op en dan geef ik meestal meteen de borst. Op werk kolf ik dan 2x en niet 3 ivm teveel productie. Voorraadje is wel handig. Succes ermee!!

Terug
Bovenaan