hoeveel boterhammen????

A

Anoniem

Guest
hoi

Hoeveel boterhammen eten jullie kids tussen de middag?
Kas is ruim 13.5 maand en hij eet 1 boterham met korstjes. Volgens mij eet hij ook wel 2 boterhammen als ik die hem geef. Ik weet eigenlijk niet hoeveel ze er mogen hebben. Wie weet dit?

groetjes Judith mama van kas 26-12-2006

Ik zou er zelf nooit meer dan 2 geven! Maar dat heeft eigenlijk meer als reden dat ik fruit en avondeten ook belangrijk vindt, dus probeer ik van alles wat te geven!
Onze kleine meid eet meestal maar 1 boterham, ze is niet echt gek op brood...

Liefs L81

Hoi,

Lynn eet 1 sneetje(met korst) tussen de middag. Ze heeft een tijdje gehad dat ze er ook bijna 2 op at maar dat doet ze nu niet meer.
In het boekje van cb staat dat kindjes van 1-11/2 jaar ongeveer 1-3 sneetjes nodig hebben per dag.   Dus als kas nog een sneetje(of een halve)  lust zal ik het als ik jou was gewoon geven.  Als hij z`n avondeten er maar niet door laat staan omdat hij dan nog vol zit. Maar dat is een kwestie van uitproberen.

Groetjes!!

Hannah krijgt 's morgens eerst een BV en eet daarna (soms zit er wel een paar uur tussen, soms maar een half uurtje, ligt er aan hoe vroeg ze komt voor de BV) als ontbijt 2 boterhammen (incl. korstjes) en als lunch eet ze 1 boterham (incl. korstjes).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Hee, wat leuk... Kas is ook met Kerstmis geboren :) Net als Steyn, die is van eerste Kerstdag. Sorry, daar ging het natuurlijk niet over, maar ik vind het wel leuk dat er hier toch meerdere kindjes zijn die ook met Kerstmis zijn geboren. Een paar pagina's terug vind je een topic over Kerstkindjes, moet je maar eens kijken als je dat leuk vind althans....

Maar om even op je vraag terug te komen.
Steyn eet 's   Middags 2 boterhammen en 's Morgens krijgt ie 2 plakjes peperkoek of 1 boterham bij zijn flesje melk. Ik heb ook in een boekje van het CB gelezen dat ze 1-3 boterhammen op een dag mogen hebben, maar het ene kind is het andere niet. Maar als Kas meer brood lust, zou ik het gewoon geven, hoor!

Groetjes,
Mir.

Tussen de middag worden er 1 a 2 boterhammen gegeten; ligt eraan hoe groot en hoe laat Thomas fruit heeft gehad.

Terug
Bovenaan