Hoeveel cc drinken jullie kindjes per dag?

Ik ben ff nieuwsgierig naar hoeveel jullie kindjes van 4 maanden (die flesvoeding krijgen)per dag drinken. Mijn dochtertje zit momenteel rond de 800-900 cc. Het is in ieder geval niet te veel en ook niet te weinig, maar ben benieuwd hoe dat bij julle is!

Groetjes, Pam
 
Hoi Pam,

Jeroen is ruim 4 maanden en krijgt 5 flessen per dag (4 x 200 cc en 1 x 180cc). Omdat ik daarmee al tegen de liter aanzit (schijnt niet meer te mogen zijn per dag) maak ik de flessen wel voor de helft aan met voeding voor hongerige babies.

Groetjes,
Brigitte
 
Hoi,

Ik ben sinds een week over op kv, ik moest met bv stoppen ivm met medicijnen die ik nu krijg ;-( Na een week teveel en te weinig in een flesje gedaan te hebben, zit ik nu op vijf voedingen van ongeveer 150 cc, soms drinkt ze het niet helemaal op. Met de bv dronk ze veel vaker kleine beetjes en dat was ze gewend. Ik heb nog met de voedingslijn van nutricia gebeld (want op internet kun je niets vinden over zuigelingenvoeding) hoeveel ze minimaal nodig heeft en dat schijnt bij een leeftijd van 4,5 maanden 500 cc te zijn.

Groetjes Corine
 
Mijn dochtertje krijgt nu (4,5 mnd) 4x220cc. Maar ze drinkt de tweede en derde (en soms ook de vierde) niet helemaal leeg. Dus ik denk dat ze in het totaal zo'n 800 binnenkrijgt. 's middags krijgt ze een klein bakje fruit.
En toch zit mijn dochtertje qua gewicht en lengte boven gemiddelde.
 
Terug
Bovenaan