Hoeveel cc vocht, wordt je er ook zo dol van...

Dag medemoeders, heb deze dagen al meer berichtjes geplaatst omdat onze zoon me soms tot wanhoop drijft. Het is een schat van een kerel, vrolijk niets aan de hand maar sinds hij 1.5 week geleden griep heeft gehad is zijn eetritme totaal om zeep.
Drinkt gemiddeld 550cc melk, en daar moet echt moeite voor gedaan worden, maar ja ik heb van het cb vernomen dat hij toch echt minimaal 500 cc moet krijgen met 7 maanden en eigenlijk in totaal 800 cc vocht, dus 300 ander drinken. Hij drinkt niets anders want dan gaan de lippen stijf op elkaar.. probeer het wel maar helaas dat gaat nog niet. Hij at altijd verder ook goed fruit en groenten en yoghurt dus ach dacht ik dat vocht zit wel goed, maar nu eet hij dat ook niet meer....

Kortom hoeveel cc krijgen jullie er in en maken jullie je er ook zo druk om, misschien moet ik maar denken laat maar hij geeft het zelf wel aan of niet??
Graag jullie ervaring, tips....
 
dit klinkt zo onwijs bekend. mijn zoon heeft heel veel moeite met zijn fles van 11 uur er gaat max 100cc in terwijl hij dan pas op de helft is.... daarna gaan zijn kaken stijf op elkaar en niks lukt meer. in totaal drinkt hij ongeveer 650cc op een dag en volgens het cb moet hij tussen de 700 a 800 zitten.... zijn groenten vindt hij echt heel erg vies en lukt maar mondjes maat, gelukkig gaat het fruit (met liga) wel en daar maken wij dan ook maar max gebruik van door dat meer te geven dan nodig is (wij hele appel cb zeg 3 eetlepels). mijn zoon groeit goed en is een lekker vrolijk ventje, dus ach hij zal genoeg hebben aan wat hij binnen krijgt. succes ermee en anders kan je natuurlijk altijd de huisarst bellen he, die is er ook voor om je te helpen.
 
Terug
Bovenaan