hoeveel cc??

Hallo,

Mijn kindje is 3 en half maand oud.Ze is 11 weken te vroeg geboren dus misschien niet helemaal te vergelijken met "gewone" kindjes. 22Juni is ze geboren, en krijgt nu sinds een week 100cc om de 3 uur.Vaak drinkt ze het niet eens op.
Wat drinken jullie kindjes?
Zijn er meer baby`s die zo weinig drinken?

Onze dochter krijgt 5x per dag 180cc water met zes schepjes. Maar ik weet niet of je dat wel kunt vergelijken. Wat zeggen ze op het bureau/ in het ziekenhuis dan?

Denk ook niet dat je het echt kunt vergelijken. Die 11 weken zullen een heel verschil maken als ze nog zo klein zijn. Ik zou het ook even vragen bij het cb als je zelf twijfelt.

Ik heb onze kleine man eerst 3 maanden bv gegeven en ben daarna overgegaan op flesjes. Cb zei dat ik moest beginnen met 150/5, maar dat dronk hij nooit op. Toen terug naar 120/4 om de 3 uur en dat kreeg hij soms op, maar vaak ook niet. Sinds 1 week drinkt hij nu 3x 180/6 (11.00-15.00-18.30) en de andere 2 flessen is verschillend. 's Ochtends vaak maar 80-90 ofzo en de laatste fles meestal 110.

Hij zou ook meer moeten drinken, maar ga hem niet pushen. Als ie vol zit, dan zit ie vol hoor. Hij is levendig genoeg en groeit als kool.

Misschien is die 3 uur wel te kort voor haar, dat ze daarom haar fles niet opdrinkt omdat ze teveel krijgt.
Jens liet telkens 50 cc staan (hij krijgt 200cc) en toen ben ik hem later gaan geven en nou drinkt hij alles op.

Maar ik zou het even op het cb vragen omdat jou kleine 11 weken tevroeg is geboren.

Succes

Terug
Bovenaan