hoeveel cc

Stijn drinkt zijn flessen meestal wel leeg (4 keer 200 cc)...af en toe een fles niet helemaal ( zo'n 40 cc laten staan). Hoe gaat het nu met de groente en fruit hapjes? Eet hij weer?
 
Ben vandaag met fruit begonnen. Hier drinkt Lucas 4x 200cc en laat ook iets van 40cc over bij de laatste fles. En..... hij slaapt sinds 1 week eindelijk door. Soms is het zo erg dat hij na zijn 1e fles het op een slapen zet tot de volgende fles.
 
Dean en Jack drinken 4x 210/7
Daarbij fruit en groente maar nog niet heel consequent, fruit wel elke dag, dat gaat er ook goed in. Meestal 1 potje met z'n 2en maar met groente hebben ze nog wat moeite. (hun zijn de 5 maanden nu gepasseerd)

Wat balen dat het met drinken nog niet beter gaat, en met de fruit/groente hapjes?

Liefs
 
drinken gaat goed 4x 210 soms geef ik 1e fles 180 en wil hij wel soms om 10:00 125c fruit drinken leng ik met water dan zijn het de potjes . Maar hapjes mondje dicht ook al is hij uitgehongerd . Morgen start ik een baby cursus van 4x voor babys van 0- t/m 1 jr hopelijk haal ik daar wat uit .
 
Tess drinkt de laatste weken niet alles leeg, ik biedt haar 4x200 aan. dat drinkt ze normaal gesproken wel leeg, maar nu ze benauwd is niet. gister voor het eerst banaan gegeven. ze vond het niet erg vies en ook niet erg geweldig ofzo. dus begin gewoon rustig aan met alles. succes met de cursus, erg leuk denk ik!!
 
hoop het dat het wat is ! eet ze ook groente ?
Nu ze benauwd is moet je haar niet vaker aanbieden fles ?
 
Terug
Bovenaan