Hoeveel dagen duurt innesteling?

<p>Ik vraag mij af hoeveel dagen een innesteling duurt? Ik lees alleen veel over wanneer het plaats gaat vinden (gemiddeld tussen negen dagen na eisprong of 5 dagen voor NOD). <br /><br /></p><p>Ik las namelijk dat bij 50% van de bevruchting de innesteling mislukt (schrok van dat percentage). Heb namelijk al 2 dagen menstruatie achtig buikpijn en een soort ‘banden’ gevoel rondom mijn baarmoeder, wat ik normaal nooit heb. Vandaag is 9DPO. Stel het gaat goed en de innesteling is al 2 dagen bezig dan lijkt het goed te gaan. Maar ben daarom dus benieuwd hoe lang het innestelen duurt. </p>
 
Toevoeging:
Mijn NOD is maandag. Deze krampen zijn zeer ongebruikelijk voor mij en heb ik zelfs niet tijdens menstruatie. Ook is mijn cyclus heel regulair. 
 
Hoi ! 
Ik had op 14 januari een positieve ovulatie test. De 17 de begon er licht roze afveeg , dit houd aan tot de dag van vandaag , vanmorgen een test gedaan en zwanger! 


Bij sommige duurt het langer dan bij de ander ik ga voor je duimen ! 
veel liefs 
 
Super! Gefeliciteerd! 
Ik heb geen innestelbloeding, maar komt ook maar bij 1 op de 5 voor las ik. 

Heb echt lage buik/rug pijn wat er ook bij kan passen wat ik zo lees. Vanochtend al een test gedaan maar natuurlijk veel te vroeg want er is nog helemaal geen meetbaar hcg en dus negatief. Schijnt ongeveer een week te duren voordat het hcg wel meetbaar is. Maar denk echt dat mijn klachten innesteling zijn, en omdat het al 2 dagen duurt hoop ik stiekem al uit die 'gevaren zone' van 50% te zijn waarbij innesteling misgaat. 


Had jij nog andere klachten bloempje?
 
Hee !
ja ik was in de ochtend misselijk en was vooral heel moe , ik deed vanmorgen een ovu test omdat ik veel afscheiding had en dacht misschien een mislukte eisprong hij sloeg gelijk postief aan en daarna een test gedaan en die gaf aan 1-2 weken 
ik ga voor je duimen !
 
Terug
Bovenaan