Hoeveel dagen helder cervixslijm?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Even een vraagje.
Rond je eisprong heb je helder (waar je draden mee kunt trekken) cervixslijm. Hoeveel dagen heb je dat?
Vandaag bespeurde ik een beetje van zo'n slijm op het wc-papier, maar de ovulatietest was vanmorgen negatief.
Ik zit nu op dag 12, dus in mijn vruchtbare periode.............

Zal de test van morgen maar even afwachten................

Kunnen jullie mij antwoord geven, of is dit weer per vrouw verschillend??? Hhahahahahaaa

Groetjes en succes allemaal!!!

SUUS

Hoi Suus!
Ik kan je alleen mijn eigen
ervaring vertellen,maar of dit voor jou precies zo klopt weet ik dan niet hoor.
Ik heb rond mijn vruchtbare periode eerst meer afscheiding wat ook cremerig is.Bovendien heb ik ook altijd zodra ik die dikkere afscheiding heb krampen in mijn buik.
Dan heb ik meestal een dag hevige krampen en dan opeens soms na een dag en soms na een halve dag verlies ik dan ineens een hele grote hoeveelheid van dat echte cervixslijm.En daar kan je dan echte draden van trekken.Ik heb zelfs weleens ervaren dat het gewoon eruit plopte zo raar!
En dan die dag erna is het nog steeds een beetje slijmerig en meteen daarna hartstikke droog en gaat mijn temp dus omhoog.
Wij klussen daarom zeker om de dag om niks te missen.Nu had ik deze maand ook ovulatietesten gebruikt om te weten of ik het zelf altijd bij het rechte eind had.
Maar ik had die van Romed en die waren geen enkele keer echt positief.Dus die neem ik niet meer.De duurdere heb ik nooit gebruikt maar ik voel het allemaal zo duidelijk dat ik ze eigenlijk niet hoef te nemen.

Dus blijf vooral klussen,dan mis je hem in ieder geval niet.En wie weet merk je strakds een toename van het slijm en dan weet je het zeker.
Succes!
doei cindy

hoi suus op de website www.vruchtbaarheid.org staat daar meer over volgens mij heb je ongeveer 2 dagen helder maar dat is rond je eisprong maar die kan er dus voor tijdens of na plaats vinden maar die site is erg interessant groetjes

Hoi hoi,

dank je wel voor de tips! Ik houd jullie op de hoogte!

Vind het wel weer spannend hoor!

Groetjes,

SUUS

Ha Suus,

Toen ik op maandag dat slijm ontdekte, ging ik op woensdag klussen, en daarvan ben ik zeker weten zwanger geworden! Ik voelde ook wel steken onderin mijn rechterzij op die bewuste woensdag. Misschien heb je hier iets aan.
Succes,
Groetjes J

Hoi meid

Ik weet niet of ik jouw vraag kan beantwoorden.
Mijn   laatste menstruatie was 22 maart en mijn nod is 1 Mei.
nou, ik had op 28 maart cervixslijm verlies, op 29 maart behoorlijk veel, erg draderig
Tot nu toe heb ik nog last van cervixslijm wel in mindere mate.
Ik voel al tijdens mijn hele cyclus wat steken, recht en of links strekkend naar mijn lies.
Ik klus om de dag,dus we wachten het even af

Ik hoop dat je hier wat aan heb

groeten nathalie

Terug
Bovenaan