hoeveel dagen last van tandjes?

Mijn manneke heeft last van het doorkomen van zijn tanden. Zijn eerste tand is een hoektand. Niet een snijtand. Maar nu is hij al 2 dagen heel huilerig en ik mag hem niet loslaten. Hij wil geen moment alleen zijn en ik word er ietwat gek van.
Morgen moet hij eigenlijk naar het kdv maar weet niet of ik dit wel moet doen. Hij heeft ook wat verhoging. Hoeveel dagen duurt deze ellende ongeveer (per tand)

HELLUP

He hallo, toen mijn oudste haar tandjes kreeg gebruikte ik Dentinox dit is een middeltje bij het doorkomen van tandjes. Toen ze doorhad dat het de pijn verzachte deed ze zelf haar mondje al open als ik ermee aankwam. Wie weet helpt het bij jou ook.
sabine

Hoi,

Mijn meisje is volgens mij ook bezig met haar hoektandje, ik heb chamodent gehaald bij de apotheek..ze vind het heel lekker maar ik heb niet het idee dat het ook echt helpt tegen haar pijn. Ga straks de dentinox maar halen denk ik. Ze is nu al twee weken wat jengelig, bijterig en heeft kapotte billen, maar het tandje is nog niet door!!

Sterkte ermee....groetjes Monique

nou,maak je borst maar nat!bij boas begon het 4 weken geleden met de ellende en nu nog niks.het ging hier wel gepaard met een sprongetje,na een week ging het weer beter,maar van de tandjes heeft hij nog steeds last.chamodent helpt wel heel goed.owee,als ik het vergeet..die hoektandjes komen trouwens nog lang niet door hoor!die komen rond de 6 maanden wel in het tandvlees,maar ze komen pas als laatste door.bij boas begon het daar ook mee,dikke bobbels links en rechtsboven.maar sinds 2 weken heeft hij er 3 bobbels bij;1 voortandje boven en 2 beneden.die komen dus eerst.maar wanneer.......

hoi hoi

jayla heeft ook al een paar weken last van ze kwijlt echt super
zit heel erg op haar knuisjes te sabbelen en haar tandvlees is echt vuur rood
ik doe weleens ijklontjes in een washandje en laat haar erop sabbelen

weet je wat ook help maar daar zijn ze echt nog te klein voor maar heel handig als de kiezen doorkomen
rode paprika over de bobbeltjes smeren
heb ik ooit van mijn buurvrouw gehoord heb het bij de ouste gedaan hielp wel

maar jayla is daar nu echt nog te klein voor

hoop niet dat ze op haar broer lijkt die heeft over de eerste tand 4 maanden gedaan
is nu twee en nu pas komen de snijtanden door

heb er dus twee die last hebben van doorkomende tanten

groetjes mariella

Terug
Bovenaan