hoeveel dagen na eisprong is de innesteling...

Denk je alles al te weten en min of meer de hoop al op te hebben gegeven, heb je dit...

Bruinig spul in mn onderbroekie, niet veel maar 't is er overduidelijk wel.
9 of 10 november mn ei ongeveer gehad, dus mn ongi kan het nog niet zijn.

Maar wat ist wel????

Hoi

Dat is ongeveer een week erna dan kan het beginnen. Als jij de 9de of 10de een eispring hebt gehad heeft die ongeveer 5,6,7 dagen nodig om de baarmoeder te bereiken en dan in te nestelen. Dus in het geval van 9 november kan dat beginnen vanaf de 16de ongeveer dus in jouow geval kan dit heel goed een innesteling zijn

Gr
Lies

He Hallo,

Ik heb precies hetzelfde gehad. 8 of 9 no eisprong gehad en 2 dagen geleden ook bruinig spul in mijn onderbroek. was ook maar een heel klein beetje en daarna ook niets meer gehad.

groetjes yvonne

Mmh dan zit ik idd rond die periode dus.

Heb al 2 kids, zijn al 18 maand bezig voor de 3e en hebben de hoop min of meer al een beetje opgegeven.
En nu dit dus.

Bewust een witte onderbroek aan gedaan hihi en ook vandaag, minimaal, maar 't is der echt bruinig...
Nog nooit eerder gehad, vorige zwangerschappen niet en de afgelopen 18 maand ook niet.

Goh, net nu ik het behoorlijk goed van me af kon zetten krijg je dit ineens.
Wordt nu ineens wel weer spannend!

Gr. Mamaloe

Oja en had gisteren ook ongi krampjes. NIet veel maar toen ik op bed lag voelde ik toch echt kramp.
En ongesteld worden das echt nog niet aan de orde.
Dis echt iets "anders".

hoi Mamalou,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dit je innesteling is!
Kan namelijk heel erg goed, alleen heb ik dit nu ook twee keer gehad, en kreeg heel veel hoop, terwijl het toch een veel te vroege menstruatie was. Maar hopelijk heb jij meer geluk, succes!
Groetjes Gwen

Hoi,

ik herken het ook dat beetje bruinig afscheiding zeg maar...Afgelopen woensdag had ik dat en ik dacht yes na 58 dagen wordt ik dan toch nog ongesteld... maar helaas nog steeds niet ongesteld.. wel die krampen en zo... en ook echt heeeel moe... hoop dat ik zwanger ben maar reken eigenlijk nergens op!!

Groetjes

E25

Terug
Bovenaan