Hoeveel dagen na NOD positief getest?

A

Anoniem

Guest
<p>Dames,</p><p>Na hoeveel dagen voor of na NOD hebben jullie positief getest? Ik ben zeker van mijn eisprong, deze is gesprongen rond 8-9 december, bevestigt door de gynacholoog dmv een inwendige echo. Zit nu op cyclusdag 38, al 5 dagen overtijd, vanochtend nog met ochtend urine getest, omo wit..</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen.. </p>

10 dagen na NOD positief getest, wel daarvoor een week niet dus 3 dagen na NOD laatste keer en toen ook helemaal wit. Al wist ik niet wanneer eisprong was geweest, maar een maakt sneller hormonen aan dan ander heb ik begrepen.
Hoop voor je dat ie snel positief is! 

10 dagen na NOD positief getest, wel daarvoor een week niet dus 3 dagen na NOD laatste keer en toen ook helemaal wit. Al wist ik niet wanneer eisprong was geweest, maar een maakt sneller hormonen aan dan ander heb ik begrepen.
Hoop voor je dat ie snel positief is! 

Ik had mijn eisprong op 13 of 14 december.
Vier dagen voordat ik ongesteld moest worden getest en er verscheen een lichte streep. Gister een gewone zwangerschapstest gedaan (van de Action) en een donkere streep bij de T. ?

Ca 5 dagen voor de NOD héél licht positief met een earlytest. Moest echt met de test wiebelen en hem goed in het licht houden om het te zien.
Volgende dag een "extra vroege test" gedaan en een heel licht, maar wel goed zichbaar streepje.
Dagen erna nog getest en de teststreep werd elke dag richting NOD duidelijker, ook met een normale test.

Op NOD positief getest en gelijk een mooie, dikke streep. Testen voor NOD deed ik de laatste maanden niet meer omdat ik meerdere malen een vroege miskraam heb gehad. Dan had ik 4 of 5 dagen voor NOD een positieve test en ging het dus alsnog mis. Maar goed, als je daar goed tegen kunt dan was het bij mij dus 4 a 5 dagen voor NOD. 

Terug
Bovenaan