Hoeveel dagen na nod positiefe test?

Zoals de inleiding al zegt ... ik ben benieuwd hoeveel dagen na of voor je nod een positiefe test had.
Ik ben namelijk nu 5/7 dagen overtijd (weet niet helemaal zeker) maar overtijd dus maaar geen positiefe test wordt er een beetje erg gek van.
Ook geen opkomende menstuatie pijn ofzo wel met vlagen misselijk en steekjes in me buik.
Denk dus ergens dat ik gewoon zwanger ben alleen die test ontbreekt voor de bevestiging.

Liefs babygirl.

Bij mijn eerste zwangerschap heeft het lang geduurd voor ik een positieve test had. Ik had al een aantal weken zwangerschapskwaaltjes, maar geen plusje. Ik heb toen uiteindelijk nog een hele maand gewacht en toen was ie overduidelijk positief.

Bij deze zwangerschap was de test al positief op mijn NOD.

Groetjes, Marisa

Hoi!

In principe zeggen de testen dat je al een positieve test moet krijgen de eerste dag na je NOD.
Bij mij was dat ook het geval. Weliswaar een licht streepje maar toch...
Ga anders eens bij de huisarts langs. Daar testen ze volgens mij met je bloed en dat is misschien wat nauwkeuriger.

Groetjes,
Maike

Hoi hoi,

aangezien ik een nogal lange, maar wel regelmatige cyclus had, was mijn NOD nog lange niet toen ik al getest had...
Ik had een cyclus van 38 dagen, 31 oktober mijn eerste dag laatste menstruatie en op 27 november een positieve test in mijn handen... Wel een heel licht streepje, maar het was een streepje! 3 december opnieuw getest en toen was het streepje nog duidelijker!

Nu zal je je afvragen waarom ik zo vroeg dan al getest had, maar dat had een hele goede reden! Mijn schoonvader was namelijk 27 november jarig en mijn schoonfamilie is nogal van de zuip... Aangezien ik me toch wel wat vreemd voelde en al een week aan de melk zat (lust ik normaal niet), vond ik het toch wel verantwoordelijker om  te weten of het raak was!
Mijn zus vierde ook haar verjaardag opdezelfde dag, dus was een lekkere drukke dag! Mijn moeder was daar natuurlijk ook en die zei ook al dat ik er "anders" uitzag!

Het was dus ook maar goed dat ik had getest, want inmiddels ben ik ruim 25 weken zwanger van onze eerste spruit.

groetjes
Sas

Vanochtend nog een test gedaan maar ook negatief toen maar de ha opgebeld en heb straks een afspraak ... wil gewoon duidelijkheid niet zwanger oke helaas dan maar dan wil ik wel ongstelt worden dit is ook erg vervelend dat wachten.

Bedankt voor de reacties.
Liefs babygirl

Terug
Bovenaan