Hoeveel dagen na positieve ovulatietest ongesteld

Ik heb afgelopen maand, een maand menstruatie overgeslagen.  Moest van de HA wel mijn eisprong testen en die is wel geweest. En 10dagen later werd ik ongesteld. 
 
Ik heb 1 keer ovulatietesten gebruikt. Ik werd 11 dagen na de positieve test ongesteld. Sinds dien weet ik dat dat gekke onderbuikgevoel (licht gevoel of ik ongesteld moet worden) mijn eisprong is. Ik kan de klok gelijk zetten op wanneer ik ongesteld word, 11 dagen later dus.
 
9-11 dagen. Is ook wel eens 7 dagen of 12 dagen geweest, maar het meerendeel dus 9-11 dagen. Het is dus niet elke keer even lang. Mijn eisprong is ook niet elke cyclus op dezelfde dag. Kan zomaar een ruime week verschil in zitten. 
 
Maar 9 tot 11 dagen na een positieve ovulatietest, is je luteale fase dan niet te kort? Aangezien je ei 48 uur na de test pas kan springen, dan heb je een lf van 7-9?
Ik werd vorige maand 14 dagen na de positieve test ongesteld en vandaag zit ik op 15 dagen.
 
14 dagen is "normaal" dan zou je een cycles van ongv 28 dagen hebben..

Ik zelf had nu iedere keer een te korte luctale fase van ongv 10 dagen.. ben iets homipatisch gaan slikken en na 2 maanden zat hij netjes op 14 dagen en was ik zwanger ?
 
Terug
Bovenaan