hoeveel dagen overtijd tot posi test?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben zoé en ben in mijn 1e ronde om zwanger proberen te raken. Ik ben nu 3 dagen overtijd (35 dagen cyclus nu) maar de test gaf negatief aan. Nu ben ik wel eens nieuwsgierig hoelang jullie na de NOD getest hebben tot een positieve test.

Ik hoor graag van jullie, en bedankt.

hallo

Dat is bij iedereen anders. Als je veel van het hormoon Hcg in je urine hebt kan het zelfs al zijn dat je een dag voor de Nod al een positieve test hebt. Dat heb ik dus niet en bij mij heeft het deze keer tot  6 dagen na de nod geduurd voordat ik een positieve test had.
succes
groetjes jakeline

Hoi Zoe,

Tja.. inderdaad is het bij iedereen anders. Bij mij was het omstreeks mijn NOD al zichtbaar (wel licht hoor) op testen. En dit was bij alle drie (nu net zwanger van ons derde kindje) mijn kindjes. Het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en dat je dus inderdaad niet zwanger bent. Maar dat hoop ik voor jou niet!

Heel veel succes en laat wat van je horen als je meer nieuws hebt!

Heitje

ha zoe,
ik heb de dag voor de NOD de test gedaan (veel te nieuwsgierug he). Gelukkig ben ik 1 van de personen die redelijk snel het hormoon aanmaakt en dus in de urine te vinden is. Op die dag was er een heeeeeeeel vaag streepje te zien, maar streepje = positief. 2 dagen daarna nog een test gedaan (voor de zekerheid).............. en ja hoor, een heel duidelijk streepje. Mijn cyclus is 27 dagen. Zou dat ook nog uitmaken??

Dames gefeliciteerd! geniet ervan zou ik zeggen.

Ja het is idd bij iedereen anders, ik hoop dat ik ook snel nieuws zal hebben. Er zijn al een aardig wat testen versleten door mij. Maar ik wacht nu tot het weekend dan ben ik 6 a 7 dagen overtijd (tenzij de duivels komen) maar ach dat zou ik niet erg vinden hoor. Dan gewoon op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan