hoeveel dagen testen na pregnyl???

Hallo meiden,

Ik heb een vraag; ik heb deze maand de 4e iui gehad. De eerste 3 waren in eigen cyclus, zonder hormonen en de 4e met 50mg clomid en pregnyl 5000. Nu zit ik op dag 15 na de iui en vanmorgen getest. Super positief. Nu heb ik het op internet opgezocht na hoelang je mag testen en dit varieert nogal (tussen de 14 en 18dagen na de iui)

Wie heeft er ervaring met pregnyl en het positief testen na ongeveer 15 dagen en bleek toen ook echt zwanger... Of is het nog de pregnyl die mij vreselijk voor de gek houd!!!!!!

Ik word hier echt erg zenuwachtig van!!!

Liefs Liv

Hoi Liv, ik mag je feliciteren. Pregnyl is ongeveer na 9 dagen uit je lichaam. Ik heb 3 IUI met menopur en pregnyl gehad. Bij mij zeiden ze elke keer. 14 dagen na inseminatie mag je testen. Bij jou dag 15. Je bent gewoon zwanger.
Groetjes Linda

Hoi Linda,

Bedankt voo je snelle reactie!! Ik voel me zo raar, had zelf het ziekenhuis gebeld en die zeiden: doe over 2dagen nog maar een test!! Terwijl je van iedereen leest al na 2weken te mogen testen!!! Moet ik nou blij zijn??? Ik heb wel iedere keer last van krampen, lijkt een beetje op ongesteldheidskrampen..

Ik denk dat ik donderdag nog een keer test en dan echt blij word, nu voelt het nog zo dubbel!!!! Ik word er helemaal zenuwachtig van!!!!

XXX Liv

Hoi Liv.
Succes donderdag, je laat het wel weten of je het nu eindelijk toch raak is. Ik gun het je van harte.
Ik start in juli waarschijnlijk met poging 4. Heb nu net kijkoperatie gehad in mei. Waar niets uit is gekomen.
Succes, ik blijf duimen, maar weet bijna zeker dat je zwanger bent. Want na de eisprong, wordt je altijd na 14 dagen ongi. Kan wel eerder, maar niet later ongi worden.
SUCCES
Groetjes Linda

He Linda,

Kon me vanmorgen niet beheersen en weer een test gedaan, deze was nog duidelijker!!!! Gelijk met de gyn gebeld en die feliciteerde me!!! IK BEN ZWANGER!!!! 13 juli mijn eerste echo!!

Je hebt precies hetzelde als ik, eerst 3xiui en dan kijkoperatie. Ik ben nu in de 2e ronde na de operatie zwanger geraakt!!!!! De 4e keer iui!!!!

Ga hard voor je duimen dat je ook snel een positieve test in handen hebt, het is zooooooooo leuk!!!

Deze zijn voor jou!!!

Liefs

Hallo, hier ben ik weer even.
Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan.
Ik heb de glitters gevangen en hopelijk wordt poging 4 ook mijn ronde. Dan zijn we onder tussen alweer 4 jaar verder dan mag het wel een keer gebeuren van mij.
Geniet ervan en ik hoor wel hoe de echo was.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan