hoeveel dagen tussen je menstruaties,normaal?

Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen?
Ik had op 8 juli mijn laatste menstuatie dag en ik ben vandaag(20 juli) weer ongesteld geworden.
Is dit normaal?
Zou het kunnen vanwege dat ik mijn spiraal eruit heb laten halen?
Maak me nu best zorgen omdat het niet normaal is, geloof ik.
Ik heb al op meerdere sites gekeken maar kan niets vinden.
Ik hoop dat jullie mij even tot rust kunnen brengen.

Thanks alvast, Natasja

Hoi natasja,
Ik herken je verhaal een beetje. Ik heb eigenlijk hetzelfde gehad. Maar 12 dagen is heel snel. Eigenlijk moet je na een eisprong nog 14 dagen hebben. Ik heb geen spiraal gehad, maar de pil. Ik was na 14 dagen weer ongesteld, maar omdat het zo raar was heb ik toen een zwangerschapstest gedaan en die was toen positief. Later bleek het een hele vroege miskraam en die heeft toen drie weken geduurd. Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet zo is en dat je een innestelingsbloeding hebt. Dat kan ook, maar ik geloof niet dat dat net zoveel is als een normale ongesteldheid.
Ik hoop dat je er wat aan hebt! En als je je geen raad weet, gewoon naar de huisarts gaan.
succes groetjes san

Hoi Natasja,

Had spiraal (zonder hormoon), in proncipe blijft je cyclus dan gelijk. Het zou natuurlijk kunnen dat je lichaam moet wennen aan het feit dat je spiraal eruit is. Het kan inderdaad een erg vroege miskraam zijn maar na 12 dagen zou je zeggen dat de bevruchting nog niet plaats heeft gevonden.

Ik zou me nog niet te druk maken en je volgende cyclus even afwachten, als die weer zo kort is zou ik naar de ha gaan.

hoi hoi,ik denk dat het komt door je spiraal,je lichaam heeft tijd nodig ,om zich te herstellen,en het ligt eraan,was het veel?zo niet,kan het ook innestelingsbloeding zijn,gr manuela

Oke dank allemaal. Ik denk niet dat het een miskraam is omdat wij nog echt met condoom sex hebben en die was zeker niet lek!!
Ik heb net even gebeld met de arts en die zei ook dat mijn lichaam moet wennen en weer moet opstarten. Het is dus nu wel moeilijker om precies een datum vast te stellen voor mijn vruchtbaarheid, het kan alleen nu met temperatuur. Ik zat me al druk te maken maar dat hoeft niet. Wel als het heel erg blijft vloeien dan moet ik echt even naar het ziekenhuis.

Hartelijk dank voor jullie antwoorden.
Natasja

Terug
Bovenaan