A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik hoor zoveel verhalen wanneer je nou het beste gemeenschap kan hebben...
Ik ben momenteel ruim een jaar bezig met temperaturen...
Vaak voel ik mn eisprong wel opkomen en merk ik het aan mn cervixslijm... Dit nu in beide niet het geval geweest...
Nu zag ik dat mn temperatuur 0.4 graden omhoog is gegaan,dat houdt in dat ik mn eisprong heb gehad...
We hebben alleen afgelopen dinsdagavond gemeenschap gehad en daarna niet meer...
Aangezien dan mn eileiders niet echt doorgankelijk zijn wil ik toch weten of we een hele kleine kans maken...
Verders zijn de uitslagen van mijn bloedwaarden van hormomen etc goed.
Zaad is uitstekend
En ik heb een goede eisprong volgens bloeduitslag...
Alleen kan mn ei voor 90% vaak niet baarmoeder bereiken...
Nog 3 weken en dan hebben we weer een afspraak in het zkh, grote kans dat we komen voor een eileideroperatie.... :-(
Maar goed, denken jullie dat ik voor 10% een kans maak? 2 a 3 dagen moet toch goed zijn voor eisprong
xx
Ik hoor zoveel verhalen wanneer je nou het beste gemeenschap kan hebben...
Ik ben momenteel ruim een jaar bezig met temperaturen...
Vaak voel ik mn eisprong wel opkomen en merk ik het aan mn cervixslijm... Dit nu in beide niet het geval geweest...
Nu zag ik dat mn temperatuur 0.4 graden omhoog is gegaan,dat houdt in dat ik mn eisprong heb gehad...
We hebben alleen afgelopen dinsdagavond gemeenschap gehad en daarna niet meer...
Aangezien dan mn eileiders niet echt doorgankelijk zijn wil ik toch weten of we een hele kleine kans maken...
Verders zijn de uitslagen van mijn bloedwaarden van hormomen etc goed.
Zaad is uitstekend
En ik heb een goede eisprong volgens bloeduitslag...
Alleen kan mn ei voor 90% vaak niet baarmoeder bereiken...
Nog 3 weken en dan hebben we weer een afspraak in het zkh, grote kans dat we komen voor een eileideroperatie.... :-(
Maar goed, denken jullie dat ik voor 10% een kans maak? 2 a 3 dagen moet toch goed zijn voor eisprong
xx