Hoeveel dagen voor nod testte jij positief met de kruidvat 2 v 5 ?

<p>Brand los! Hoeveel dagen dpo of dagen voor nod heb jij juist positief getest met de kv 2v5 euro? </p><p>Of teste je negatief en later wel positief. Alle verhalen zijn welkom!?</p><p>Ik zit morgen op 10 dpo en twijfel om een testje te wagen .. zondag is mijn nod dus zou 2 dagen voor nod zijn.</p><p> </p>
 
Ik heb heeel licht positief getest met 4+3. Echt Een tuurstreep. (Nu 15 weken zwanger) 
Ik zou wachten tot na je nod met testen! 
 
Ik heb vorige week met kv 2v5 positief getest in de avond, dit was 10 dagen na gemeenschap. Ik voelde me anders dan normaal en dacht laat eens een test doen. Terwijl ik niet zo voorstander ben van vroeger dan je  nod testen na alles wat ik gelezen had. Maargoed ik kon het niet geloven dus deed er nog een.. weer positief. 2 dagen later met Clearblue (ook in de avond) gaf 1-2 w aan, en 3 dagen na die dag in de ochtend gaf clearbl 2-3 aan. Heb daarna niet meer getest, voel aan alles dat ik zwanger ben. Al is het de 1e keer. Vindt het nog altijd bizar, heb alles al vaak lopen uit te rekenen maar blijkbaar maak ik snel hcg aan? Nog 3 weken heb ik de eerste echo, ben erg benieuwd! 
 
3 dagen voor nod met die van kruitvat heel licht streepje! Werd later donkerder.
nu 41 weken zwanger ?
 
3 dagen voor nod getest met avondurine, licht streepje. 
Ik dacht ook wel dat het raak was, ik voelde me namelijk heel anders. Had niet de normale verschijnselen die ik altijd had voor mijn menstruatie.
Nu 22 weekjes zwanger ?
 
Bedankt voor jullie reactie’s meiden. Voor degene die zwanger zijn, gefeliciteerd geniet ervan! ?
Gelukkig allemaal ‘positieve’ verhalen over eerder testen. Ik ga morgen de gok wel wagen.. ?? Anders gewoom afwachten tot zondag.
 
Terug
Bovenaan