hoeveel dagen voor nod toch getest...

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik zou graag willen weten wie voor zijn haar nod getest heeft, en zwanger bleek te zijn.... en hoeveel dagen voor de nod was dat dan????
ik kon me natuurlijk niet beheersen;) en was volgens de test niet zwanger. maar ik voel me zo anders dan normaal.... dus ik ging ervan uit dat ik wel zwanger zou zijn... nu is pas zondag mijn nod. ik weet het erg stom. maar ik heb toch een test gedaan.....
ach, als ik zondag nog niet ongesteld ben doe ik gewoon weer een test..

groetjes tjitske

Hoi,

Ik moest op dinsdag ongi geworden en ik teste de vrijdag ervoor heel licht met een vroege predictor test. Dus 5dg voor NOD en 2 dg voor NOD met een gewone test. Dit heb ik trouwens bij mijn dochters niet gehad en teste ik pas positief op mijn NOD.

Liefs Linda,

Ik ben momenteel zwanger van de derde en kon het ook niet laten om eerder te testen. Mijn NOD was op dinsdag en ik testte vrijdag hartstikke negatief. Op maandag een heel licht streepje en pas op zaterdag een dikke streep.

Bij mijn twee eerdere zwangerschappen was de test op de NOD knalpositief.

Ook al geeft de test nu nog negatief aan, je kunt alsnog wel zwanger zijn.
Succes met wachten!

Hier een twijfel,dacht zelf dat ik op mn NoD een heel licht positieve test had.2 dagen later een duidelijke uitslag:zwanger.
nu kwam ik 3 weken geleden bij de verloskundige(ik dacht 7 weken te zijn)want had precies 3 weken daarvoor een positieve test,bleek op de echo het kindje pas 6 weken en 1 dag te zijn!!het kan zijn dat de beeb een paar dagen ouder is.maar dat weten we 6 sept met termijn echo,als ik echt pas zo ver ben nou dan heb ik toch 6 dagen voor NOD positief getest met de kruidvat test en clear bleu.

liefs jootje

Terug
Bovenaan