Hoeveel dagen waren jullie overtijd toen je positief testte?

A

Anoniem

Guest
Dit zou ik graag willen weten, ik ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds test ik negatief. Maar 2 andere vriendinnen hadden ook pas een positieve test na 1,5 week. Dus bij iedereen is het anders. Hoe was dat bij jullie?

Liefs Vic

Stelde je afgelopen week niet een soortgelijke vraag? Misschien moet je het even loslaten en het over een weekje eens weer proberen. Als ik het goed heb heb je inmiddels al een aantal negatieve testen versleten afgelopen week. Meisje volgens mij ben er veel te veel mee bezig, je kunt zo zelfs onbewust je eigen mentruatie tegen houden.....Laat het even los en ga niet iedere 2 a 3 dagen testen want dan wordt je alleen maar teleurgesteld....Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is omdat je het zo vreselijk graag wil. Weet je zeker dat je cyclus deze keer niet gewoon langer is dan anders? Negatief is toch echt negatief is mijn ervaring. Meid succes en je wens gaat echt een keer in vervulling...

Stelde je afgelopen week niet een soortgelijke vraag? Misschien moet je het even loslaten en het over een weekje eens weer proberen. Als ik het goed heb heb je inmiddels al een aantal negatieve testen versleten afgelopen week. Meisje volgens mij ben er veel te veel mee bezig, je kunt zo zelfs onbewust je eigen mentruatie tegen houden.....Laat het even los en ga niet iedere 2 a 3 dagen testen want dan wordt je alleen maar teleurgesteld....Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is omdat je het zo vreselijk graag wil. Weet je zeker dat je cyclus deze keer niet gewoon langer is dan anders? Negatief is toch echt negatief is mijn ervaring. Meid succes en je wens gaat echt een keer in vervulling...

Ben het met linda eens. Maar geloof me, ik weet dat het niet meevalt!
Wat zegt je huisarts? want als je zo in onzekerheid blijft zitten mag je wellicht wat bloed laten prikken, en dan weet je het echt zeker.

veel succes, en ik hoop natuurlijk voor je dat je toch zwanger bent!

Ik was 6 dagen overtijd. Is jouw cyclus altijd regelmatig?

Ik testte positief, op de ochtend van mijn NOD.
Groetjes Jeany

Ik testte positief, op de ochtend van mijn NOD.
Groetjes Jeany

Hoi vic,
ik heb ook negatieve test.ben nog niet echt ongi geworden wel rose/wit afscheiding of soms bruin slijm.maar normaal ben ik echt heel erg.vandaag weer een test gedaan negatief.wel krampen.
hou me op de hoogte

Terug
Bovenaan