Hoeveel dagen zit er bij jullie tussen ei en ongi?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Hoeveel dagen zit er bij jullie tussen je ei en ongi? Bij mij is dat vrij kort (5 a 6 dagen), ben benieuwd of er meer zijn die dit hebben?

Groetjes Jet

Hoi
Bij mij is het 19 dagen. Dat is wel een heel groot verschil. Maakt het eigenlijk iets uit hoeveel dagen er tussen zitten? Of maakt dat geen verschil?
Groetjes
Bloem

Hoi bloem

Dat vraag ik mij dus ook af. De 1 zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik kan er ook niet echt iets over vinden.
19 is inderdaad wel een groot verschil zeg.
In de hoeveelste ronde zit jij? Ik zit in 11e ronde voor 2e kindje. Heb deze week denk ik mijn NOD, weet niet precies. Heb niet zo'n regelmatige cycles.

Groeten Jet

hoi meiden

ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dag tussen je ei en ongi ALTIJD 14 dagen zit

en langere of korter cyclus is dus een verschuiving van je ei

wanneer je dus voor je gevoel na 6 dagen ongi word is je ei echt eerder geweest

je kan dit testen met ovulatie testen

succes

Hallo

Ik geloof helemaal wat je huisarts zegt.
Maar volgens mijn temp lijst zou ik dag 25 mijn ei gehad hebben (temp stijgt dan) en bijv. dag 31 ongi worden. Je temp stijgt toch alleen als je een ei hebt gehad?

Kus Jet

Hai,

Bij mij is de periode tussen mijn ei en ongi ongeveer 8 dagen. Ben hiervoor naar de huisarts geweest en hij vertelde mij juist dat dit helemaal niet erg is en bij lang niet iedereen is die periode precies 14 dagen. Ik weet ook wanneer mijn ei is dmv ovulatietesten. Op de site www.zwangerschapsgina.nl kun je vragen stellen aan de verloskundige. Dit heb ik gedaan en zij zegt ook dat dit niet erg is.

5 a 6 dagen is wel kort en ik zou met je huisarts contact opnemen want een bevrucht ei heeft 4 a 5 dagen nodig om naar de baarmoeder te gaan, daar rust het 2 dagen en ongeveer 6 a 7 dagen na de bevruchting vind de innesteling plaats. Dit heeft de verloskundige tegen mij verteld.

Veel succes
Nataly

Hey.

Mijn eisprong is ook ongeveer 8 a 10 dagen voor mijn menstruatie. (soms minder).
Daar ben ik ook achter gekomen door middel van temperaturen.
Bij iedereen is dat toch verschillend, anders zou het toch makkelijker zijn om zwanger te
worden lijkt mij.
Ik ben deze maand ook met ovu.testen bezig, Kijken of het inderdaad klopt wat mijn temp. zegt.
Tja, zwanger worden is helaas niet zo makkelijk he?

Groeten van Miena.

quote: meissie28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-11-2006 16:14:39'));

hoi meiden

ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dag tussen je ei en ongi ALTIJD 14 dagen zit

en langere of korter cyclus is dus een verschuiving van je ei

wanneer je dus voor je gevoel na 6 dagen ongi word is je ei echt eerder geweest

je kan dit testen met ovulatie testen

succes

Als dat zo zou zijn wat je huisarts zegt, waarom zijn er dan zoveel vrouwen die maar niet zwanger worden?
Het is klinklare onzin dat je altijd 14 dagen voor voor je menstruatie je eisprong hebt. Dat is een gemiddelde, net als dat een cuyclus van 28 dagen een gemiddelde is, maar heel veel vrowuen houden zich niet aan gemiddelden.

Ik weet zeker dat bij mij tussen mijn eisprong en menstruatie geen 14 dagen zat. Ik heb een cyclus van zo'n 23 dagen en mijn eisproong was altijd zo rond dag 11 / 12 .

Miep

Terug
Bovenaan