Hoeveel dpo een positieve zwangerschapstest?

<p>Hey iedereen! </p><p>Op hoeveel dpo kan een test positief zijn? Zijn er die ervaring hebben met een onregelmatige cyclus die positief testen na een aantal keer gestest te hebben? </p><p>Ik en mijn vriend zijn momenteel in onze eerste ronde om zwanger te worden. Ik weet dat de kans vrij klein is dat ik nu al zwanger ben, toch voel ik allemaal veranderingen in mijn lichaam. <br /><br />Ik heb een week lang milde krampjes gehad aan mijn baarmoeder, het leek als menstruatiepijn maar zachter. Sinds een 4 tal dagen heb ik ook pijnlijke tepels, moodswings en een appelflauwte gehad. <br /><br />Ik heb een onregelmatige cyclus en ik weet ook niet excact wanneer mijn eisprong geweest is. <br /><br />Deze morgen heb ik een test gedaan van CB en die was negatief (een gewone test, geen gevoelige test). Ondertussen zit ik op dag 31 van mijn cyclus wat al redelijk lang is. <br /><br />Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ze gaan doorkomen. Normaal voel ik elke keer de dag ervoor al krampen en dan komen ze altijd dezelfde nacht nog door. <br /><br />Help a girl out with experiences :D <br /><br />Dankuwel! </p>
 
Mijn ervaring is dat zodra je aan het proberen bent, je vanalles opmerkt dat je nooit eerder gevoeld hebt. En ook dat je cyclus niet elke maand precies hetzelfde loopt. Elke keer denk je dat het zo is en bleek het toch normaal te zijn. Dus staar je niet blind op klachtjes. Je hoofd doet heel gekke dingen met je. 
Ik heb 4 jaar over de eerste gedaan en 3 maanden over de tweede. En beide keren voelde als een naderende menstruatie. Niks vreemds aan die cyclus juist. 
Bij de eerste testte ik pas erg laat. Maar bij de tweede op dag 12 een heel licht positieve test. 
 
Terug
Bovenaan