hoeveel drinken jullie kindjes?

Hallo,

Mijn dochter is nu 9w5d. Ze is geen gulzige drinker. Qua gewicht mag ze 5 x 180 cc drinken, maar  ik krijg er maximaal zo'n 700 cc per etmaal in en dan heb ik echt mijn best gedaan!  
Ze groeit tot nog toe goed.

Mijn vraag:  hoeveel drinken jullie kindjes?  

groetjes, Diane

Hey Diane,

Wij zijn sinds een week overgestapt op 200 cc. Tyche is nu 3.5 maand. Laat je ook niet opjutten door 'wat moet' he? Ieder kind heeft zn eigen tempo en zoland ze goed aankomt niet te moeilijk mee doen want wat je er tegen haar wil in gaat frotten komt er ook weer spugend uit.

Groetjes Kirsten

Tijs weegt nu 6212 gram (afgelopen dinsdag op het cb gewogen) en drinkt nu 4 flessen van 180 cc en 1 fles van 210 cc. Tijs heeft nooit moeite gehad met het leegdrinken van zijn flessen, hij heeft ze altijd binnen 10-15 minuten leeg, dus dat is erg fijn.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi

Kris is vandaag 3 maanden en hij drinkt per dag ongeveer 900cc per dag.
Hij zou volgens mij ook iets meer mogen, maar hij wil niet meer. Ga hem ook zeker niet dwingen.
Hij groeit goed en is gezond. Hoef me dus nergens zorgen over te maken.
groetjes Ellen mv Kris

hoi

Kirsten, je hebt absoluut gelijk dat ik niet tegn haar zin in fles erin moet duwen. Maar Emma begint soms al na 40 cc de fles eruit te duwen. Als ik dan een paar keer de fles er weer in doe, wil ze hem ineens wel. En 40 cc vind ik veel te weinig! Het is per fles verschillend, maar soms is ze zo onrustig met het drinken!  Spugen doet ze sowieso altijd een beetje en soms wat meer. Boeren is lastig en als er dus nog een boer dwars zit, spuugt ze duidelijk meer. Al met al drinkt ze heel verschillende hoeveelheden.  Soms denk ik dat ze echt honger heeft en dan drinkt ze nog maar 100 cc. zucht.  

groetjes, Diane  

Hee hoi,
Volgens mij heeft de site weer kuren. Ik zag net dat da77 deze topic "vandaag" heeft geopend en "vandaag" zijn er een aantal reacties bijgekomen... En aan het eind reageert da77 zelf weer, maar dan "gisteren"...  hahahaha, kijk maar eens naar de data dat gereageert is... Ik ben benieuwd wanneer ik reageer haha. Het is nu 3 dec, 18:24 savonds ongeveer.  
Groetjes happyM

Matthijs is 3,5 maand, weegt 6200 gram en drinkt 5x165cc, meer krijg ik er echt niet in! Wel ben ik sinds een week met Rijstebloem begonnen en dat vindt hij erg lekker, dus de laatste fles om 22.30 uur zal qua hoeveelheid iets omhoog gaan door de Rijstebloem!

Terug
Bovenaan