Hoeveel drinken jullie kleintjes?

Zoals de titel al zegt, hoeveel drinken die van jullie?
Aron is vandaag eindelijk thuis. Nu is t wel nog spannend of we er genoeg drinken in kunnen krijgen.
Hij weegt 3660 en moet per dag minimaal 480cc binnenkrijgen.

Ik geef bv, ik heb dus geen idee hoeveel hij binnenkrijgt. Hij is nu wel voor de 2e dag aangekomen. Hij was bij geboorte 3280 en is nu 3120. Hopelijk houden we de stijgende lijn vast.

jonna kreeg na 7 dagen kraamhulp 6x60ml
en de volgende dag ging ik over op 6x90ml
vorige week 6x120ml geprobeerd maar daar kreeg ze veel krampen van, we waren ook net over op andere voeding dus doen daar nog even rustig mee aan
jonna is nu 2,5 week en wil wel meer drinken
want nu kmot ze om de 3 uur ipv 4 uur

Mijn kleine meid drinkt sinds gister 6x 120 ml en dat gaat goed. Ze gaf zelf aan dat 90 niet meer genoeg was dus bieden we haar meer aan en dat drinkt ze op. Er zit nu 4uur tussen en de nachten verschillen nog wel ns.

xx

Hier wisselt het per fles wat onze dame drinkt. Momenteel is het 100-90-70-90-110-90-110. Ze drinkt nu dus 660 cc op een dag. De laatste kraamdag is ze voor het laatst gewogen, toen was ze 3600. Ik denk dat ze nu richting de 4 kg gaat dus zit ze goed met de hoeveelheid. Overdag zit er ook netjes 3/3,5 uur tussen en 's nachts 2x 4/4,5 uur. Klinkt allemaal prima, alleen heeft onze dame moeite met de flessen. Sinds woensdag is het klieren om de laatste 60 erin te krijgen. Of ze slaapt alweer, of ze huilt. We zijn soms wel een uur bezig. Gelukkig drinkt ze 's nacht iets sneller, dan lig ik met 30 min weer. Het zal er wel bij horen, maar pfff vind het best vermoeiend hoor!! Mn oudste dronk haar flesjes binnen 10 min leeg!

Liefs ciomama

Onze kleine veelvraat drinkt sinds vandaag (5dgn oud) 80 cc per keer met ongeveer 3 uur ertussen dus zeg een 8x per dag. Soms zit er langer tussen en soms maar 1.5 uur. Hij heeft ontzettend veel honger en was gister alweer boven zn geboortegewicht (gister 3600 gram)

Terug
Bovenaan