hoeveel drinken na warm eten?

Hallo,

onze zoon van 61/2 maand drinkt eindelijk een sapje (hij wilde eerst alleen maar melk drinken). Nu heeft hij de gewoonte om na zijn avondeten (aardappelen, vlees en groente) nog 160 cc melk te drinken. Hij wil deze fles echt nog steeds heel erg graag.  Ik wil nu proberen hem van die fles na het eten af te krijgen en op die manier zijn laatste flesje wat naar voren te schuiven. nu krijgt hij zijn laatste fles om 23:00 uur - 23:30 uur.
Mijn vraag is nu hoeveel cc sap  jullie je kindjes laten drinken na het eten. Zou een toetje ook   kunnen helpen om het een en ander wat te verschuiven en zo   ja welke toetjes mag hij dan al hebben.

groetjes

Hoi,
Onze baby is nu ook 6,5 maand oud. Ze gaat al heel lang rond 20 uur naar bed, en vlak daarvoor  krijgt ze nog een 180 cc fles. Als wij avondeten krijgt zij groentehap en toetje. Ze mogen danoontje en  magere yoghurt hoorde ik van het cb. Ons meisje smult van die danoontjes. Waarom geef je nog zo'n late voeding?
Ze hoeven nu niet meer perse maximaal 11 of 12 uur tussen de voedingen te hebben. (ivm bloedsuikerspiegel). Ze slaapt dus van 20 uur tot een uur of 7 in de ochtend.
Misschien dat je er wat aan hebt.
Groetjes,
Mama van Bobo

Terug
Bovenaan