hoeveel drinken??

hallo,hoeveel drinken jullie baby,s??ik lees zoveel verschillende hoeveelheden.was wel benieuwd.anouk krijgt nu 6 flessen van 165cc,150cc water met 5 schepjes.en jbpm erdoor.heel soms krijgt ze 5 flessen maar dat is maar net hoe het uitkomt.en kreunen en steunen jullie baby,s ook na het drinken,vooral als ze weer op bed ligt.leg haar niet gelijk neer na het drinken.
groetjes petra mv anouk

hallo

djaimy krijgt nu meestal 6 flessen van 165 ml. heel soms 5 en  sinds  gisteren  3 schepjes jbpm en 2 gewone. hij  poepte erg dun.  djaimy is nu 7 weken en 1 dag en weegt ongeveer 4,5 kilo. en hij kreunt ook idd na de voeding en ik leg hem ook niet altijd gelijk weg ( s nachts wel) maar misschien komt dat omdat hij erg dun poepte en ik heb nu een andere fles gekocht difrax. we hebben altijd advent gebruikt maar daarmee wordt er nu opeens valse lucht mee. dadelijk ga ik de nieuwe fles proberen.

groetjes angela

Onze dochter drinkt bijna 5x 180 met 6 schepjes friso, ze is ruim 10 weken nu en was 2 weken geleden 5,5 kilo.
Ze drinkt de laatste fles voor de nacht nauwelijks en de ene nacht meldt ze zich wel en de  andere  nacht om 6 uur... het verschilt nogal, omdat  het eraan ligt er  hoeveel ze savonds drinkt.

Groetjes Chantal
(moeder van Lotus)

Terug
Bovenaan