A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
ik ben dus mariska en zwanger van mijn 3e kindje(bijna 22 weken)
alles gaat gelukkig goed met de kleine ik voel hem elke dag goed bewegen,er is alleen 1 ding wat me best wat zorgen baart en dat zijn de vele echo's die ik al heb gehad namelijk met 4,6,7,7enhalf,12 weken zwangerschap en de laaste met 21 weken
vooral om het feit dat het nooit bewezen is of echo's ook schadelijk zijn of niet,ik heb zoveel echo's gehad in de 1ste 3 maanden vanwegen bloedingen ook heb ik de bellytalk gehad deze heb ik 3 keer gebruikt in de eerste 3 maanden ook vanwege onzekerheid en bloedingen,nou heb ik zoveel verhalen gelezen over het gebruik van de bellytalk dat het schadelijk kan zijn voor de baby enzo dat ik er kippenvel van krijg daarom heb ik hem niet meer gebruikt.
zijn er meer dames die ook veel echo's hebben gehad in hun zwangerschap??
en met name de eerste 3 maanden(die van mij waren allemaal uitwendig trouwens)
en wat zeiden jullie vk of gyn erover??
en natuurlijk die bellytalk heeft iemand hier ervaring mee of over??
liefs mariska
ik ben dus mariska en zwanger van mijn 3e kindje(bijna 22 weken)
alles gaat gelukkig goed met de kleine ik voel hem elke dag goed bewegen,er is alleen 1 ding wat me best wat zorgen baart en dat zijn de vele echo's die ik al heb gehad namelijk met 4,6,7,7enhalf,12 weken zwangerschap en de laaste met 21 weken
vooral om het feit dat het nooit bewezen is of echo's ook schadelijk zijn of niet,ik heb zoveel echo's gehad in de 1ste 3 maanden vanwegen bloedingen ook heb ik de bellytalk gehad deze heb ik 3 keer gebruikt in de eerste 3 maanden ook vanwege onzekerheid en bloedingen,nou heb ik zoveel verhalen gelezen over het gebruik van de bellytalk dat het schadelijk kan zijn voor de baby enzo dat ik er kippenvel van krijg daarom heb ik hem niet meer gebruikt.
zijn er meer dames die ook veel echo's hebben gehad in hun zwangerschap??
en met name de eerste 3 maanden(die van mij waren allemaal uitwendig trouwens)
en wat zeiden jullie vk of gyn erover??
en natuurlijk die bellytalk heeft iemand hier ervaring mee of over??
liefs mariska