hoeveel echo's

Ik vroeg me af hoeveel echo's jullie krijgen. Ik heb nu al van een aantal gelezen dat die al met 7 weken ofzo al een echo hebben gehad.
Ik krijg er maar 2 (11w en 20w) De verloskundigen hier kunnen het niet zelf, dus ik moet naar een echo bureau.      
Op zich wel jammer dat we er maar 2 krijgen. Een vriendin van ons is ook zwanger (ik denk nu een week of 18) en die heeft er dus ook al 3 gehad.
Zal wel weer overal anders zijn??

Groetjes Daan

Mijn verloskundge heeft zelf een echoapparaat en als ze zin heeft maakt ze gewoon    een extra echo!! Tijdens de vorige zwangerschap heb ik denk ik 6 echo's gehad ofzo!! Heerlijk, telkens even spieken!!

x romaty

bij levi heb ik echo gehad bij

9 weken , 11 weken, 20 weken, 27 weken  (3d-4d echo eigen kosten)  32 weken of het vocht wel was, 34 weken en 37 weken laatste 2 om te kijken hoe hij lag

nu heb ik

met 7 weken 9 weken en ik krijg nog met 12-13 weken en 20 weken en ik wil met 27 weken weer 3d-4d echo doen.

Hoi Daan,

Ik heb een mk gehad en toen alleen bij 10wk echo omdat ik last had van mijn bekken. Eigenlijk alleen bij 12wk en 20wk.

Nu dus eerder bij 7wk, 10wk, 12wk en 20wk. Weet niet hoet het verder verloopt. Maar moet ook ergens anders heen voor een echo. Doet vk zelf niet. Hartje luisteren wel en dat komt op een gegeven moment ook. Dan voel je het kindje waarschijnlijk ook en is een echo niet meer z'n bevestiging. Maar vooral in het begin is dit wel fijn. Wachten duurt zo lang, ook al zit er maar 2 weken tussen.

Gr. Yvonne

hallo,

Ik heb nu met 7 weken inderdaad de eerste echo gehad en met 10 weken en 20 weken krijg ik nog een echo. Bij de oudste was dit ook het geval en bij mijn jongste zoon heb ik nog twee extra echo's gehad maar dir was omdat ze dachten dat hij teveel in groei achterliep...dus leuk waren ze niet. Het was trouwens allemaal wel goed hoor.

Groetjes Brechtje

hoihoi

Normaal gesproken krijgen hier 2 echo's.
1 met 12 weken doet de verloskundige zelf en nog de 20 weken echo
die gebeurt in het ziekenhuis.
Alleen als je miskraam of er andere redenen zijn dan wordt er eerder
of evt. later nog een echo gedaan.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik heb deze week een echo gehad met 7 wk en krijg er nog met 10 wk en 20 wk. Vanaf 34 wk ga ik over naar de gyn (ivm keizersnede zoontje) en daar krijg ik dan bijna wekelijks een echo.

bianca idd wat je zegt als je miskraam heb gehad krijg je eerder echo daarom had ik gister en met 7 weken een echo omdat ik al 2 miskramen gehad heb die waren wel allebei spontaan gekomen hoor beide met 7 weken ging het mis. Gister was voor mij ook een hele onverwachte echo ik was gewoon voor intake bij een meisje die hoogzwanger was en vandaag voor het laatst het was heel rustig en toen belde een ander verloskundige op of ik echo wou nou natuurlijk en dat hoogzwangere meisje mocht het doen ze had nog nooit gedaan maar ze gaat binnenkort wel de opleiding doen. En toen zij Mea echoscopist van dan doen we die volgende week niet de echo maar dan krijg je er een met 12-13 weken dat is ook veel mooier om te zien dus ik ben helemaal blij.

Ik heb zulke lieve verloskundige echt waar. Bij bevalling van Levi hebben ze ook super geholpen. Ben helemaal blij met ze.

Liefs
Gaby

Terug
Bovenaan