Hoeveel eicellen hadden jullie na een punctie?

<p>Hoi lieve dames, Zojuist heb ik mijn eerste punctie achter de rug. Ik ben even benieuwd hoeveel eicellen jullie hadden na zo’n punctie en hoeveel embryo’s jullie er uiteindelijk aan over hielden?  </p>

Ik had in eerste instantie 4 eicellen, maar 1 daarvan was een leeg omhulsel ofzo, dus eigenlijk waren het er maar 3. Ze zijn alle 3 bevrucht, maar maar 1 ontwikkelde zich goed genoeg om terug geplaatst te worden. Gelukkig ben ik van die ene nu wel zwanger! 

Iets van 13 eicellen en 7 embryo’s. Daarvan hebben we nu twee kindjes kunnen krijgen. We beseffen ons dat we hiermee enorm boffen hoor!! Vaak is dit een stuk minder vertelden de artsen 

21 eicellen waaruit 12 embryo's zijn ontstaan. De beste is meteen teruggeplaatst en de 7 sterkste zijn bewaard. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger van onze 1e cryo! Nu dus nog 6 over. 

Zojuist te horen gekregen dat er van de 15 eicellen, 10 embyos van goede kwaliteit zijn. De beste is teruggeplaatst whaaa ik ben zo hyper!!!
De arts gaf aan dat het een erg goede match is en dat ze van goede kwaliteit zijn. Zo ontzettend blij maar ja. Hopelijk over een paar weken ook nog blij...

Terug
Bovenaan