hoeveel flesjes geven jullie nog?

A

Anoniem

Guest
Hoi even een vraagje!
Ik geef Isabella s ´morgens een papfles van zoeen 200ml,s ´middags na haar boterham een flesje van 100 ml en s ´avonds na een halfuur  naar haar avondeten een fles van 100ml.
nu sinds een paar weken wil ze de middag en avond fles niet meer,hooguit 2 slokjes en daarna duwt ze hem weg.Hoeveel drinken jullie kinderen nu ?en wat geven jullie daarvoor in de plaats?en geven jullie al vitamine d extra?O`ja ze is bijna 11 maanden nu.
groetjes wendy

Hoi!

Hier ook een opvolgmelk-weigeraar! We hebben haar nog een weekje kunnen foppen met opvolgmelk en een schepje nesquik (smaakje), maar toen was het ook over. Ze krijgt nu 's morgens en 's avonds voor 't slapen pap op basis van +/- 150 ml opvolgmelk. En daarnaast dus elke dag Vitamine AD-druppels. Na de boterham 's middags krijgt ze 150 ml yokidrink, verder roosvicee gedurende de dag.

Wat kunnen ze lekker eigenwijs zijn he!

Jacoline.

Dean is inmiddels 1 jaar. Hij krijgt al een aantal maanden geen fles meer voor het slapen gaan.  Toen hij bijna 11 maanden was moest hij z'n opvolgmelk ook niet meer. Toen hebben we gewone halfvolle melk gegeven ('s morgens door de pap en 's middags bij de boterham) en dat gaat prima. Voor het slapen gaan drinkt hij gewoon nog een slokje sap net als overdag.

groetjes,
Nelly.

Hier geen Vitamine druppels, nooit gegeven en ga ik ook niet doen!
Verder krijgt ze 2x voor haar slaapjes overdag 120cc en voor haar nachtslaap 200 cc papfles!

Groetjes L81

Owja en verder drinkt ze behoorlijk veel water, vindt ze heerlijk en af en toe een slokje van ons drinken!

meiden bedankt,hoef ik me geen zorgen te maken dat ze te weinig binnen krijgt.groetjes wendy

Terug
Bovenaan