Hoeveel flesjes in minder tijd?

<p>Goedemorgen mama's.  Mijn dochtertje is nu 12 weken oud. Ze krijgt s'avonds de laatste fles rond 22:30 slaapt daarna meteen en haalt 't nu vort tot 07:00 in de ochtend. We proberen 't elke keer wat te rekken zodat ze wat langer slaapt. Nu zit er nog niet zoveel tijd tussen dus is 't nog makkelijk te doen met 5 flessen. Maar als er minder tijd tussen de flessen komt wordt 't wel anders natuurlijk. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Ik wil er wel graag 'n ritme in proberen te houden. Ze had haar flessen nu 06:30 10:30 14:30 18:30 22:30, 5x200. Groetjes!</p>
 
Ze geven trouwens aan dat ze vanaf 6 kilo ongeveer naar 4 flessen per dag mogen, maar s'avonds slapen doet ze nog niet altijd even goed. En ze drinkt alle flessen nog steeds klakkeloos leeg, dus dan ben ik bang dat ze te weinig gaat krijgen..
 
Wij hebben hier hetzelfde. Wij hebben 5 flessen gehouden, maar er geleidelijk aan minder in gedaan. Mijn zoontje is nu 6 maanden en krijgt 5 x 150ml+5. 
 
Ok ?! Ze gaat 't vanzelf wel aangeven.. Maar wachtte jij altijd tot je zoontje uit zichzelf wakker werd voor de fles s'ochtends of hield jij je ook aan tijden?! 
 
Terug
Bovenaan