hoeveel flesjes???????????????????????

hallo allemaal!!!

Mijn dochtertje krijgt nu 5 fl;esjes op een dag > de laatste om 23.00.
Wij willen deze laten vervallen omdat als we haar niet wakker maken ze wel doorslaapt tot 7.00. Als we haar wel wakker maken drinkt ze de fles wel leeg!
Wie kan mij helpen?????

x mem van Anniek ( bijna 5 maanden)

Hoi Memke,

Ook ik zat met dezelfde "dillema" en heb de laatste voeding gewoon geskipt.Al 2 weken lang en het gaat heel goed.Senne krijgt nu 4 voedingen (is nu bijna 4 maanden) om de 4,5 uur(8:00 ; 12:30 ; 17:00 ; 21:30)Wel drinkt hij veel meer dan daarvoor (weet niet precies hoeveel omdat hij nog BV krijgt) en als hij een flesje krijgt van zijn vader,drinkt ie zo 230 cc op(zonder moeite...)Ik zou het gewoon doen,beter voor jullie en voor haar rust!  

Groetjes,
Lina & Senne

Hoi,
Je kan de 5 flesjes dan gewoon gaan afbouwen naar 4 flesjes per dag.
Ik gaf eerst 5 flesjes van 180ml en nu 4 flesjes van 210ml, dat is wel 60ml minder maar dat is niet erg.
Bij voorbeeld   7.30, 12.00, 16.30  en 20.30 uur, een flesje van 210ml en de laatste fles met een xtra schepje rijstebloem.
Je moet niet veel meer in het flesje doen want dat kunnen de niertjes nog niet aan.
suc6!!
groeten Denise

Hoi, Mijn dochter is morgen precies 5 maanden oud en ik geef haar sinds afgelopen woensdag om 7.00-11.30-16.00-20.00 een fles van 200cc voeding, en ze slaapt sindsdien de hele nacht door. ik hoop dat je hier iets aan hebt? groetjes en succes!!!!!!!

ik heb met 4,5 maand die 5e fles weggelaten. Pas een week later ongeveer ging ze ook daadwerkelijk meer drinken per keer. de eerste week was ik dus bang dat ik haar te kort deed, maar het regelde zichzelf
|Elke

Hoi,
Mijn dochter is 3,5 maanden en ik maak haar niet wakker voor de laatste fles.
Zij heeft nu haar ritme veranderd en zit nu op 8-11-14-18-22 uur. Ze gaat rond 19 uur naar bed en ik pak haar later op en geef haar de fles. Ze slaapt gewoon door. De laatste tijd drinkt ze maar de helft. Ze krijgt ook 5x180cc(=200cc voeding).
Maar ik ben ook aan toe om van 5 op 4 over te stappen.
Succes

hallo
Onze zoontje Ash drinkt 3 flessen
om half 8 180 cc daarna rond half 12 eet hij 200 gr verse groente pap en wat water dan om 3 uur half 4 verse fruitpap en wat water dan om 6   uur half 7 drink hij melk 160 cc en rond half 10 drinkt hij een flesje van 210 cc en dan slaapt hij door tot rond half 8
hij is geboren op 2-11-2006

Terug
Bovenaan