hoeveel flesjes?

A

Anoniem

Guest
Onze dochter krijgt nog borstvoeding maar bouwt het nu af. Ik ga niet kolven om produktie te houden want ik denk dat ze zelf heel goed aangeeft wanneer het goed is om te stoppen. Ik denk dat dat binnenkort is...
Aiméely is vandaag precies 10 maanden en ik heb dus geen idee hoeveel en hoevaak jullie nog een flesje geven...? Want ik neem aan dat ik haar nog wel een vervanging moet geven!
Hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt!

Liefs L81

Mijn dochtertje id 9 maanden en 1 week (ongeveer) en krijgt het volgende:

(tijden zijn "ongeveer")

8.00 fles (210 cc)
12.30 bordje pap (van 180 cc) of boterham met 180 cc melk erna (maar boterham gaat nog niet zo goed hier!!)
17.00 warm eten en fruithap als toetje
19.30 210 cc opvolgmelk en 3 scheppen rijstebloem

X 4dec

nou, aan mij heb je denk ik niets... B'Elanna is nu bijna 11 maanden en krijgt (lees; wil alleen nog maar) 's ochtends opvolgmelk (pap)
Voor de rest eet ze practisch alles wat wij eten, en ben ik deze week begonnen met bijdruppelen. Ik stop met je MOET het op, anders krijg je niet "genoeg"

Groetjes Debby

Hoi,

Het hangt helemaal van je kindje af, maar ze 'moeten' minimaal 300 cc opvolgmelk drinken. Anders moet je bij gaan druppelen.

Heather (15-11) krijgt 's ochtends een papfles (180 cc water + 6 schepjes opvolgmelk + 6 schepjes pap), 's middags bij het brood een flesje (180 cc water + 6 schepjes opvolgmelk, drinkt ze niet leeg maar dat hoeft ook niet) en 's avonds een flesje (120 cc + 4 schepjes opvolgmelk).

Groetjes, KT

Wat een grappige uitspraak 'bij gaan druppelen'.

Hier ook 3 flessen;
's Morgens 180
's Middags   120
's Avonds   180

Succes
Sil

lees even mee op jullie forum. Fleur is volgende week 8 maanden en zit op 3 flessen van 210. daarnaast nog 1 boterham, 1 fruit+liga en warm eten. Maar mijn buurjongen van 11 maanden zit op hetzelfde maar moet van het cb naar 2 flessen en pap

Ik 'moet' nooit zoveel van het cb; kijk altijd naar mijn meisje en trek dan mijn eigen
plan!

Terug
Bovenaan