Hoeveel flesvoeding baby 7 maand

<p>Hooihooii</p><p>Hoeveel cc moet een baby van 7 maanden zowiezo drinken?</p><p>Ze is nu 8.5 kilo</p><p style="text-align: left;">Maar merk dat ze de laatste tijd echt steed slechter haal flessen gaat drinken. Elke keer maar 100/120</p><p>Gister was het zelfs zo dat je nog net maar 525 CC had weggedronken. Vind het vrij weinig. Of ben ik te bezorgt... Ze krijgt hier sochtends wel haar fruit. En tussen de middag paar stukjes brood( eet ze nog niet heel goed) en tegen 16:30 krijgt ze haar groente potje. Ene keer eet ze hem heel slecht,Bijna niks. Of een half potje en soms zelfs een heel potje.</p><p>Hier komt ze nog weleens uit op 5 voedingen per dag.</p><p>Hier slaapt ze sinds 2 dagen op haa eigen slaapkamertje. Dus ze wil snachts nog weleens een flesje van 100 CC. Dan kom ik uit op 6 voedingen.</p><p>Maar vraag me af hoeveel ze per dag zowiezo kwa flesvoeding nog moet hebben? Wat is het minimum en maximum.. </p>
 
Ze mogen  1 liter per dag kijk naar je kind blijkbaar heeft ze genoeg of minder maken en meerdere keren aanbieden
 
Terug
Bovenaan